بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان ارتش

مقام معظم رهبری در مراسم دانشیان آموختگی دانشجو دانشگاههای افسری ارتش فرمودند:

شما در این راه وارد شدید، آن هم در بخش حسّاس و پرخطر آن. نیروهاى مسلّح، نوک پیکان نظام اسلامى و الهى و تمدّن الهى و اسلامى در مقابله‌ى با دشمنان، بدخواهان و کینه‌ورزانند. جوانان عزیز ما این میدان را با انگیزه، با عشق و علاقه، با آگاهى و بصیرت طى میکنند و افتخار دنیوى و اجر اخروى و الهى را حائز میشوند. عزیزان من! راه نورانىِ پربرکتى است؛ قدر این راه را بدانید؛ در هر بخشى از نیروهاى مسلّح و از ارتش جمهورى اسلامى ایران مشغول فعّالیّت و خدمت هستید یا خواهید بود، آن را حسنه‌اى بدانید که خداى متعال براى آن به شما اجر خواهد داد و موجب نورانى شدن چهره‌ى شما در دنیا و آخرت خواهد بود.


ادامه مطلب ...

لطفا هارت و پورت نکنید

عضو سابق پارلمان رژیم صهیونیستی هیاهوی هفته های اخیر نخست وزیر و وزیر دفاع این رژیم را هارت و پورت ارزیابی کرد و نوشت آنها شاید دیوانه باشند، اما مشنگ نیستند که با ایران درگیر شوند.


ادامه مطلب ...

ما چه داریم ...

روزی مردی برای خود خانه ای بزرگ و زیبا خرید که حیاطی
بزرگ با درختان میوه داشت. در همسایگی او خانه ای قدیمی بود
که صاحبی حسود داشت که همیشه سعی می کرد اوقات او را تلخ
کند و با گذاشتن زباله کنار خانه اش و ریختن آشغال آزارش
می داد

ادامه مطلب ...

حالا که اومدی بفرست

اللهّم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم


قیمت زتدگی

ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم ...


نه به هر قیمتی زندگی کنیم !


محل تولید شایعات ضدسوری کجاست؟

وریتاس یگانی مشترک از عناصر فعال عملیاتی است که عملیات‌های ترور و حذف فیزیکی را طراحی و اجرا می‌کند و ترور روانی را علیه کسانی به کار می‌گیرد که حاضر نیستند از نظام سوریه جدا شوند یا کودتا کنند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، یک منبع آکادمیک روس که با سرویس اطلاعات خارجی روسیه ارتباط تنگاتنگی دارد، آنچه آن را «دخالت آمریکایی-انگلیسی» خواند، برای سوریه بسیار خطرناک دانست و اعلام کرد: انگلیسی‌ها اکنون در سوریه همان نقشی را ایفا می‌کنند که در عراق ایفا می‌کردند. اینجا هم نقش طفیلی اشغالگران آمریکایی را ایفا می‌کنند؛ آمریکایی‌هایی که این بار نیز وجهه حامی انقلاب مردم علیه آنچیزی به خود گرفته‌اند که دیکتاتوری در سوریه می‌نامند.

ادامه مطلب ...

مانور زیبای شکستن دیوار صوتی /عکس

شکستن دیوار صوتی وقتی اتفاق می‌افتد که هواپیما برای مدتی با سرعت صوت (340 متر بر ثانیه) حرکت می‌کند و انباشته شدن امواج صوتی حاصل از موتور و شکافتن هوا در مقابل بدنه هواپیما، انرژی مکانیکی بسیار زیادی را ذخیره می‌کند.

ادامه مطلب ...

موفقیت های ایران چشم آمریکا و اسرائیل را کور کرده است

نوام چامسکی تحلیلگر و زبان شناس آمریکایی طی گزارشی که در پایگاه خبری «کامن دریمز» به چاپ رسیده است می نویسد:

 موفقیت ها و ایستادگی ایران در برابر خواسته های آمریکا را عامل دشمنی واشنگتن و تل آویو با جمهوری اسلامی دانست.

ادامه مطلب ...

یک ویروس جدید و البته ترسناک بار دیگر کامپیوترهای خاورمیانه را ت

  

این بد افزار که گاوس نامیده می شود، بدین منظور طراحی شده است تا بیشترین اطلاعات ممکن از کامپیوترهای آسیب دیده را دزدی کند. 

آیا همه باید نگران این ویروس باشیم؟ احتمالا نه، اما داشتن اطلاعات دقیق در باره آن هم خالی از فایده نیست.

چه نکته منحصر به فردی در مورد گاوس وجود دارد؟
گاوس به نوعی یادآور کرم استاکس نت و در واقع از جنس همان ویروس Flame است که اوایل امسال ایران و خاورمیانه را تهدید کرد. اما به گزارش کسپراسکای برخلاف این حملات سایبری، هدف اصلی گاوس، سرقت اطلاعات بانک های معروف لبنانی مثل سیتی بانک و پی پال  است. البته منظور اصلی گاوس جاسوسی است نه دزدی!
ادامه مطلب ...

سخنگوی کاخ سفید :

تفسیر خبر
بهانه های واهی اسرائیل مبنی بر اقدام ایران در جهت ساخت سلاح هسته ای اقدامی است که به منظور سرپوش گذاشتن این رژیم برای مشکلات داخلی و همینطور انزوای بین المللی در درک مردم جهان از ماهیت غاصب و فتنه انگیز این رژیم است .

ادامه مطلب ...