بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

کوهان شتران


1- رسول خدا - صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.

              «کنزالعمال/ ج 16/ ص 392»


2- پیامبر اعظم :صلی الله و علیه و آله : دو گروره از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ... زنانی که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند

«میزان الحکمه/ج1/ص530»

3.رسول خدا - صلّی الله علیه و آله: در آخر الزمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که پوشش دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان بر آمدگی مانند کوهان شتر خراسانی وجود دارد ... پس آنان را لعنت کنید که ملعونند.http://media.afsaran.ir/siLYg2_535.jpg

[ سه شنبه 27 فروردین ماه سال 1392 ] [ 4:35 PM ] [ یاسین ]

سامانه لیزری آمریکا تاثیری روی توانمندی پهپادی و دریایی ایران ن

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور تاکید کرد: نیروهای مسلح تدابیر و پیش بینی های متنوعی برای مقابله با تکنولوژی و قابلیت های دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارند.
سردار مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح کشورمان در واکنش به سخنان اخیر برخی مسئولان نیروی دریایی ارتش آمریکا که از استقرار سامانه های لیزری روی شناورهای آمریکایی مستقر در منطقه خلیج فارس خبر داده اند به مشرق گفت: آمریکایی‌ ها تلاش می‌ کنند اقتدار خود را با استقرار سامانه های نظامی در مناطق مختلف جهان حفظ کنند اما حفظ اقتدار از طریق تجهیزات نظامی نمی‌ تواند حلال مشکلات آمریکایی‌ها چه در منطقه خلیج فارس و سایر مناطق در دراز مدت باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه حضور آمریکا در هر منطقه از جهان موجب افزایش تنش ها و تحت فشار قرار گرفتن ملت ها و دولتهای مستقل می شود، تاکید کرد: جامعه جهانی باید تصمیم قاطعی گرفته و جلوی زیاده خواهی‌های دولت آمریکا را بگیرد.

انتخابات ریاست جمهوی




افسران -  اسامی و گرایش سیاسی ۲۸ نامزد محتمل انتخابات ریاست جمهوی
 تا کنون اسامی بیش از 30 نفر به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

ادامه مطلب ...