بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

دستگیری شماری از سلطنت‌طلبان و منافقین در انتخابات

غیب پرور

به نقل از خبرگزاری بسیج، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور- رییس سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی.

وی در همین خصوص بیان کرد: هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

سردار غیب پرور با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده¬ی این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی خلبانان نهاجا در اصفهان

نهاجا

آیین دانش آموختگی خلبانان نیروی هوایی ارتش با حضور فرمانده این نیرو در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

  امیر «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی سی و پنجمین دوره خلبانی نیروی هوایی ارتش که در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک به خلبانان جوان نیروی هوایی اظهار داشت: پوشیدن لباس نیروی هوایی افتخاری بزرگ برای همه است و مسئولیت سنگینی را نیز برای فرد ایجاد می‌کند.

وی ضمن توصیه به خلبانان در حفظ روحیه معنوی، عنوان کرد: شما میراث‌دار مردان بزرگی هستید که در دفاع از تمامیت ارضی خود سر از پا نشناخته و جانانه از وطن دفاع کردند، پس قدر خود را بدانید

اعزام ناوگروه ۴۷ نداجا به اقیانوس هند

اعزام ناوگروه صلح و دوستی

دریادار پیمان جعفری طهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، از اعزام ناوگروه چهل و هفتم این نیرو به اقیانوس هند برای برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در نیمه خرداد ماه سال جاری خبر داد.

 وی در رابطه با  ماموریت‌ ناوگروه‌های چهل و ششم و چهل و هفتم نداجا، اظهار داشت: ماموریت‌ این ناوگروه‌ها برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در خلیج عدن، تنگه باب‌ المندب و اقیانوس هند است.

عکس/ امیر قطر با دمپایی در حضور ترامپ

  امیر قطر با دمپایی در حضور ترامپ

امضای بزرگ‌ترین قرارداد تسلیحاتی تاریخ جهان در ریاض

 خط و نشان ۴۶۰ میلیارد دلاری سعودی‌ها برای جمهوری اسلامی/ ترامپ یک سوم وعده‌های انتخاباتی خود را عملی کرد

 فیلم/ مدال آل‌سعود برای ترامپ

رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود.

امضای قرارداهای تسلیحاتی هنگفت میان آمریکا و عربستان صدای اسرائیل را هم درآورد

 وزیر کابینه اسرائیل

به نقل از سی بی اس، یک وزیر کابینه اسرائیل از قراردادهای تسلیحاتی ۱۱۰ میلیارد دلاری آمریکا با عربستان سعودی ابراز نگرانی کرد. 

دونالد ترامپ که روز یک شنبه به ریاض سفر کرده بود این قرارداهای هنگفت برای فروش تسلیحات مدرن به آل سعود را امضا کرد.

یووال اشتاینیتز از مقامات ارشد کابینه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی را یک کشور متخاصم خواند و گفت که این قراردادها مشخصا ما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

*اهتزاز پرچم سوریه برفراز محله «الوعر» حمص

اهتزاز پرچم سوریه برفراز محله «الوعر» حمص/ پیشروی استراتژیکی نیروهای سوری در نزدیکی مرزهای اردن 
 
اعلام‌الحربی نوشت: پس از خروج تروریست‌های مسلح از محله الوعر شهر حمص و با اعلام برقراری امنیت کامل در این محله، پرچم سوریه بر فراز این منطقه به‌اهتزاز درآمد.
 
اهتزاز پرچم سوریه برفراز محله «الوعر» حمص/ پیشروی استراتژیکی نیروهای سوری در نزدیکی مرزهای اردن

داعش آمریکایی‌ها را تهدید کرد

آمریکا داعش

  گروهک تروریستی داعش در ویدئوی جدیدی، مردم آمریکا را به حملات تروریستی تهدید کرد. در این ویدئو یک عضو داعش صحبت‌هایی را به زبان انگلیسی خطاب به طرفداران حملات "گرگ تنها" ایراد می‌کند و از آنها می‌خواهد با کشتن کسانی که اسلام مورد نظر آنها را قبول ندارند، خود را آزاد کنند. وی از حامیان داعش می‌خواهد به هر نحوی که می‌توانند با انفجار ساختمان‌ها یا هجوم خودرو به میان جمعیت، در این حملات تروریستی شرکت کنند.

به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهیم

الجبیر و تیلرسون

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که کشورش به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهد.

 به نقل از روسیاالیوم، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و عادل الجبیر  وزیر خارجه سعودی روز یکشنبه در نشستی خبری در ریاض، بار دیگر ادعاهایی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.

وی با این ادعا که ایران به دخالت‌های خود در یمن، عراق و سوریه و حمایت از حزب‌الله ادامه می‌دهد، گفت که آمریکا به تحمیل تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد.

۹۰ درصد اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب‌الله قرار دارد

موشک حزب‌الله

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در یادداشتی تصریح کرده ۹۰ درصد از خاک فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار دارند.