بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

رد پای روباه پیر در کنار هم قرار دادن اسید پاشی وحجاب



اولین بار این BBC، بنگاه خبری روباه پیر استعمار بود که 2 کلیدواژه اسیدپاشی و حجاب را در کنار یکدیکر قرار داد و کوشید این موضوع را به هزار دروغ و نیرنگ در ذهن مخاطب جا بیندازد که اسیدپاشی کار کسانی است که قرار بود برای حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی‌از منکر انجام دهند! آنها به مصاحبه و سخنان قبلی  مسئولان انصار حزب‌الله تهران استناد می‌کردند که گفته بودند قصد داریم در «تهران» گشت موتورسوار به راه بیندازیم. گشت‌هایی که حسب گفته مسئولانشان، صرفا به بحث تذکر لسانی می‌پرداختند نه بیشتر. با آنکه همان تذکر لسانی و حرکت گشت‌های موتورسوار هم هرگز رخ نداد و مسئولان انصار صراحتا اعلام کردند از این کار منصرف شده‌اند. BBC ترجیح داد چشمش را به این حقیقت آشکار و اعلام شده ببندد و با دروغ‌پردازی و داستان‌سرایی، سناریوی خود را به پیش ببرد. سناریویی که حتی یک گزاره برای اثبات صحت و درستی آن وجود نداشت، همزمان با BBC، دیگر رسانه‌های آن سوی مرزها هم موج رسانه‌ای را دامن زدند و به سهم خود کوشیدند ایران را ناامن و آشوب‌زده ترسیم کنند! آنها که فراموش کرده بودند چند روز قبل خبرنگار گاردین در ایران از امنیت عجیب و آرامش دلنشین کشورمان گزارش‌ کرده داده بود، آن هم در بین کشورهای همسایه که هر یک به نوعی دستخوش ناامنی و بلوا و آشوب هستند.
 

قاط زدن حاکمان رژیم صهیونیستی


لیبرمن: به ایران شلیک کنید و دیگر مذاکره نکنید آغا را باش
 
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگوی خود با یک رادیو ، صراحتا اعلام کرد که اسرائیل باید بدون توجه به رویکرد جهان در قبال برنامه هسته ای ایران، تصمیمی در این باره بگیرد.

 روزنامه جروزالم پست (jpost) در خبری به صحبت های وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و نوشت: «وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگوی خود با رادیو اسرائیل، صراحتا اعلام کرد که اسرائیل باید بدون توجه به رویکرد جهان در قبال برنامه هسته ای ایران، تصمیمی در این باره بگیرد.»

 لیبرمن گفت: «اسرائیل باید هر چه سریع تر به تصمیمی جدی در مورد برنامه هسته ای ایران برسد و اسرائیل نیاز دارد که این تصمیم را بدون توجه به رویکرد و تصمیمات جهان در قبال برنامه هسته ای ایران، اتخاذ کند.»

 وی در ادامه افزود: «اگر شما می خواهید شلیک کنید، پس بهتر است شلیک کنید و دیگر مذاکره نکنید و اکنون زمان و شرایط بسیار حساس است و تهدید جدی است.»

 وی در ادامه سخنان خود در صبح روز دوشنبه نیز افزود: «در صورتی که ایران برنامه هسته ای خود را کامل کند، مصر و ترکیه نیز دیوانه وار به دنبال سبقت گرفتن در برنامه هسته ای خواهند رفت و امنیت منطقه به خطر خواهد افتاد.»

کاریکاتور - در حاشیه پیشنهاد یک فرمانده داعش برای جنگ با ایران!

فرقه خوارج فقط به دست علی (ع) سر جای خودشان نشانده شدند این طیف که زاییده آنها ند فقط به دست علی زمان مهار خواهند شد نه توسط  مدعیان دروغی مبارزه با داعش
‌

شرنوشت دنیا

قابل توجه مذاکره کنندگی با 5+1

شهید جاده ای به سوی خویشتن

آه،از غربت اسم آسمانی ها  در میان خاکیان ،آه از تمسخر پرواز،از سوی کسانی که به ماندن در قفس عادت کرده اند،آه آه آه. شهید عاشقی است که عقل رفاه زده دنیای امروز  او را درک نمی کند ، شهید از دنیای دیگری نیامده اما نگاهش برای ما آشنا نیست،نگاهی که به جمال خالق زیبایی ها افتاده است.

 
افسران - شهید جاده ای به سوی خویشتن

بر افراشتن علم یزید!...

ماد امروز  علم یزید در جامعه ما ماهواره  ها هستند  که توسط  شیطانک های روزگار اداره می شود  و  فقط از  انسان های با بصیرت شناخت این نماد بر می اید.

افسران - علم یزید!

ایست! اینجا همچنان فرهنگ بسیجی‌ها حاکم است+تصاویر


دشمنان کشور ما سعی می‌کنند با تبلیغات سوء این طور القا کنند که بین آرمان‌های جوانان امروز و جوانان دهه 60 ایران اسلامی جدایی افتاده است؛ اما باید به آنها گفت ایست! لطفاً تند نروید اینجا بسیجی‌ها همچنان ایستاده‌اند.
            
خبرگزاری فارس: ایست! اینجا بسیجی‌ها ایستاده‌اند+تصاویر            
                      

               

                      
 

 

                

                      
    •  
                      
 

امنیت نعمت بزرگی است که با ایثارگری و از نثار خون شهیدان و دفاع جانانه رزمندگان میسر شده است. رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس با نثار جان خود از خاک کشور دفاع کرده و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست بیگانگان بیافتد.

امروزه اقتدار، امنیت و عظمت کشور خود را مدیون شهدایی هستیم که از جان خود گذشتند؛ در این راستا باید با حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل امروز وظایف خود را در قبال شهدا به خوبی انجام دهیم.

در شرایط حساس کنونی، دشمنان کشور ما سعی بر تضعیف اهداف و آرمان‌های جوانان امروز جامعه ما دارند و با تبلیغات سوء سعی می‌کنند این طور القا کنند که بین آرمان‌های جوانان امروز و جوان‌های دیروز (زمان انقلاب) ایران اسلامی جدایی افتاده است. 

ادامه مطلب ...

باید گفت آفرین بایدن چه اعتراف زیبایی؟!!!!.... بعد از آن همه جنایات


افسران - چرا بایدن از سیاست‌ های ترکیه، عربستان و امارات در سوریه انتقاد کرد؟
 
 
 
 
 
سخنان بایدن در دانشگاه هاروارد را نمی‌توان به سادگی نادیده گرفت چراکه وی حقایقی را مطرح کرد که واقعاً افکار عمومی جهان را با سؤال‌های مهمی درباره بحران سوریه و ائتلاف ضدداعش مواجه کرده است.

سخنان بایدن در دانشگاه هاروارد بی شک یکی از مهمترین سخنرانی‌ها پس از آغاز بحران در سوریه بوده است چرا که بخش دیگری از کوه یخ بحرانی خونین را بار دیگر به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که افرادی که خود را داعیه دار مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی می دانند خودشان حامیان اصلی‌ ترور در جهان هستند
 
ادامه مطلب ...