بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

سوراخ های گنبد پوشالی هر روز بیش تر از دیروز

سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی که در حملات راکت های دست ساز مقاومت فلسطین ضعف شدید خود را نشان داد، باعث شده است که بسیاری از ساکنان اسرائیل را دچار وحشت شدید کند.

0,1020,1080462,00

 

ثابت

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم . خدا سعادت درک این ماه رو به ما بده تا انشالله بتونیم از برکات این ماه ذخیره خیری برای آخرت خود کسب کنیم. 

 شما هم منو از دعای خیر فراموش نکنید.  

پرواز ابدی یک جنگجوی بی‌سپر

امیر سرتیپ دوم خلبان عبدالکریم عصاره از دلاوران گردان ۱۱ شناسایی بود؛ تصورش هم سخت است که بدون هیچ وسیله دفاعی و دریغ از یک تیر، به سمت دشمن حرکت و از سد پدافند آنها عبور کردن.

            

خبرگزاری فارس: پرواز ابدی یک جنگجوی بی‌سپر            

 به دنبال تماسی تلفنی خبردار شدم که یکی از خلبانان پیشکسوت ایرانی و دزفولی که البته در این سال‌ها ریاست فرودگاه دزفول را نیز عهده دار بود، دار فانی را وداع گفته و به دیار باقی شتافته است، روحش شاد.

آری، سخن از سرتیپ خلبانی است که دلاور‌ی‌ها و پروازهایش در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز فراموش نمی‌شود؛ وی از بچه‌ها و نیروهای دوست داشتنی دزفول بود و دلش همواره برای نظام اسلامی و کار برای شهر دزفول می‌تپید. 

 

آقا جان نخواهیم گذاشت کربلایت این طور ساکت و بی زائر بماند ...

 

آقا جان نخواهیم گذاشت کربلایت این طور ساکت و بی زائر بماند ...


سفارت‌ آمریکا در آنکارا، مرکز فرماندهی داعش!

سفارت‌ آمریکا در آنکارا، مرکز فرماندهی داعش! 

سفارت‌ آمریکا در آنکارا، مرکز فرماندهی داعش!

داعش اسلحه مرگ را به سمت خود گرفته است

داعش موجب ترس و وحشت همگان شده است. سوریه را درگیر کرده، عراق را مورد تاخت‌وتاز قرار داده، کشورهای منطقه احساس خطر کرده‌اند، و سیاستمداران آمریکایی متقاعد شده‌اند که داعش خطرناک‌ترین سازمان تروریستی است. ولی ترساندن دیگران یک استراتژی بلندمدت نیست. داعش در حال نابود کردن خود است.

داعش

 

 داعش در اقدامی دیگر مساجد و حسینه‌های واقع در تلعفر و موصل را منهدم ساخته است که این موضوع نیز به ایجاد تنفر عمومی نسبت به این گروهک خشن می افزاید. مشخص نیست هدف داعش از این مساله چیست اما پس زمینه این مساله هر چه که باشد برای افکار عمومی خوشایند نیست. این قیبل رفتارها بیشتر نمایان نگر دوره جاهلیت است و با ذائقه افکار عمومی همخوان نیست و قطعا افکار عمومی مردم عراق پس از مدتی این خوراک تلخ و شور را پس می زند.

داعش علاوه بر کشتار غیر نظامیان به شرکای تروریستی خود مانند بعثی ها و گروهک جبهه النصره حمله می کند. درواقع داعش مانند حیوان چموشی در این زمینه عمل می‌کند که هیچ هدف خاصی ندارد و تنها به قدرت گیری و سرکشی و ایجاد وحشت علاقه مند است. همین امر سبب ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به این گروهک می‌شود. در این روند حتی کشورهای مرتجع عربی و آمریکا که گروه‌های تروریستی را به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهدافشان حمایت می‌کنند نیز نسبت به عملکرد داعش نگران هستند. آنها نگران این موضوع هستند که هدایت داعش از کنترل آنها خارج شود و با رفتاری که داعش در پیش گرفته روز به روز به این نگرانی افزوده می‌شود.

گفتم به خودم از گره ی بسته نگویمـــــــ

گفتم به خودم از گره ی بسته نگویمـــــــ
دیگر به تو از داغ دل خسته نگویمــــــــ
از حاجت و دردم به تو پیوسته نگویمــــــ
می خواستم از گنبد و گلدسته نگویمـــــــ
اما چه بگویم که بگیرد دلم آرام؟؟؟
298303_437.jpg?w=497&h=333



تفکر


5b670e91de56be148ff56f59375e2792-425

اینو دیدم شوکه شدم
 

«این عکس ها روی یکی از صفحات فیس بوک که توسط صهیونیست های افراطی اداره میشه گذاشته شده
بالای عکس عنوانی با این مضمون نوشته شده :
« وضعیتی مطلوب در جهان »
واما تعجب میکنید اگه بدونید کامنتی که بیشترین لایک رو گرفته بود چقدر زیبا بیان کرده بود که :
«درسته ! اما اگه مسلمون ها بایستند همه اونها سرنگون خواهند شد»