بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

رهبر معظم انقلاب در پیامی به حجاج بیت الله الحرام:

 سیاست آمریکا، جنگ‌افروزی و کشتار مسلمانان به‌دست یکدیگر است

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت‌سازی اسلام دانستند.

حج و برائت از مشرکان، زمینه‌ساز این هوشیاری استحضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز دوشنبه 29 مردادماه در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت‌سازی اسلام دانستند و با اشاره به سیاست جنگ‌افروزانه آمریکا در میان مسلمانان تأکید کردند: باید با هوشیاری این سیاست شیطانی را خنثی کرد و حج و برائت از مشرکان، زمینه‌ساز این هوشیاری است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی آن را در صحرای عرفات قرائت کرد، به این شرح است:

 
ادامه مطلب ...

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه جمعی از معاونین و مسئولین آن وزارتخانه با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، طرفین پیرامون همکاری و هم افزایی بین دو سازمان تبادل نظر و گفتگو کردند.

در این دیدار که جمعی از سایر مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند، مواردی که دو سازمان می‌توانند به کمک یکدیگر برای کمک به مردم و بهبود امور ذیربط انجام دهند مورد بحث قرار گرفت و توافقاتی انجام شد که طی آن مقرر شد مدیران مسئول در هر حوزه پیگیر اجرایی شدن این توافقات باشند.

انتهای پیام/

وزیر راه و شهرسازی با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دیدار و گفت و گو کرد.

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر ۱» را به نمایش گذاشت+ تصاویر

به نقل از پایگاه اینترنتی South Front، جنبش حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر ۱» را که سال ۲۰۰۶ میلادی در جریان جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی از آن استفاده کرده بود، به نمایش گذاشت.

جنبش حزب‌الله این موشک را روز (یکشنبه) نوزدهم اوت، در باغ موزه «ملیتا» در ارتفاعات اقلیم التفاح در جنوب لبنان در معرض دید عموم قرار داد.

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر 1» را به نمایش گذاشت+ تصاویر

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر 1» را به نمایش گذاشت+ تصاویر

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر 1» را به نمایش گذاشت+ تصاویر


بیشتر بخوایند:   رونمایی از موشک خیبر ۱ توسط حزب‌الله لبنان

امیر سرتیپ نصیرزاده به فرماندهی نیروی هوایی ارتش منصوب شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای روز یکشنبه 28 مردادماه در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

بنا به پیشنهاد فرمانده کل آجا و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

اهتمام به تربیت و بکارگیری مدبرانه خلبانان ورزیده و تجهیزات با توسعه نهضت قطعه‌سازی، به‌روزداری آموزش‌ها توأم با انتقال دانش علمی و فنی به قشر جوان، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزم، و تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیازهای معیشتی کارکنان با رویکرد ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذی‌ربط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی امیر سرتیپ حسن شاه‌صفی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سیّدعلی خامنه‌ای
28 مرداد 1397

# ارتش - قهرمان - انقلابی

 این انتصاب را تبریک میگیم و امید است، خیر و برکت نیز برای کارکنان نیروی هوایی به همراه داشته باشد

حزب‌الله لبنان در اقدامی غافلگیرکننده تصاویری از موشک‌های خود را منتشر می‌کند

حزب‌الله لبنان عصر امروز یکشنبه در اقدامی غافلگیرکننده، تصاویری از نسل جدید موشک‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت.

حزب‌الله لبنان در اقدامی غافلگیرکننده تصاویری از موشک‌های خود منتشر می‌کندحزب الله لبنان عصر امروز یکشنبه در اقدامی غافلگیرکننده، تصاویری از موشک‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت.

پس از اینکه پایگاه اینترنتی العهد برای اولین بار تصاویر ویژه‌ای از پهپاد‌های مقاومت اسلامی لبنان منقش به شعار نیروی هوایی را منتشر کرد، این بار این پایگاه اینترنتی اطلاع یافت که حزب الله لبنان در صدد است امروز یکشنبه، با رونمایی از موشک‌های خود یک غافلگیری جدید داشته باشد.

21 حقیقت جالب و عجیب درباره سرویس مخفی آمریکا که نمی‌دانید! +تصاویر

سرویس مخفی ایالات متحده ی امریکا یک نهاد امنیتی است که یکی از وظایف آن حفظ امنیت رئیس جمهور امریکا است. رازها و افسانه های زیادی در مورد این سرویس وجود دارد. این مأموران جدی سیاه پوش واقعاً که هستند؟ در فیلم ها مأموران سرویس مخفی عینک آفتابی به چشم دارند و همیشه از یک گوشی استفاده می کنند. اما احتمالا اگر این مأموران را در زندگی واقعی ببینید آن ها را نخواهید شناخت.

21 حقیقت جالب و عجیب درباره سرویس مخفی آمریکا که نمی دانید!

چند حقیقت جالب درباره سرویس مخفی امریکا که احتمالا نمی دانید

رونمایی از شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶

شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶ با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

رونمایی از شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶شبیه ساز پایه ثابت ارتقاء یافته بالگرد ۲۰۶ که از سوی معاونت تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز، در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری، بهینه سازی و بروزرسانی شده صبح روز شنبه 27 مردادماه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش و سردار محمد رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه رونمایی شد.

شبیه سازها امروز به عنوان یکی از وسایل کمک آموزشی مدرن در دنیا محسوب می شوند و تمامی کشورهای سازنده بالگردها که دارای بزرگترین فناوری این سیستم هستند با استفاده از همین شبیه سازها بخشی از آموزش ها و مهارت های خلبانان خود را تکمیل می کنند.

# ارتش - قهرمان - انقلابی

عقب نشینی عراق از مشارکت در تحریم ایران و حذف دلار از مبادلات فیمابین

العبادیحیدرالعبادی ضمن عقب نشینی از اظهارات پیشین خود، گفت: در تحریم ها علیه ایران همراهی نمی کنیم بلکه دلار را از معادلات ارزی بین دو کشور حذف می کنیم.

نخست‌وزیر عراق روز گذشته با اعلام اینکه کشورش در مسئله ایران، تنها متعهد به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی است، عنوان کرد که از همه تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کند. 

خبرگزاری رویترز به نقل از نخست‌وزیر عراق نوشته که دولت او تنها به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی با ایران متعهد است و نه به کل تحریم‌های آمریکا. 

 نخست‌وزیر عراق، در سخنانی که از تلویزیون این کشور پخش شد گفت: «در مسئله ایران، تعهد ما عدم استفاده از ارز دلار در مبادلات است، نه پایبندی به تحریم‌های آمریکا.»

العبادی هفته گذشته گفته بود: عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالف است، اما برای محافظت از منافع ملی خود از آنها پیروی خواهد کرد که این موضع گیری، انتقاد جریان‌های مختلف سیاسی از او در عراق را به همراه داشت.

امنیت کشور را نمی‌توان به دیگران اجاره داد

اصغر محمدی مدیرکل اسبق خاورمیانه و شمال آفریقای وزارتخارجه در یادداشتی به انتقاد از گروههای محدود کننده امنیت کشور پرداخت. 

امنیت کشور را نمی‌توان به دیگران اجاره داداصغر محمدی مدیرکل اسبق خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه در یادداشت منتشر شده در ماهنامه مسیر، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، به انتقاد از افراد و گروه‌هایی پرداخت که در تلاش هستند تا عناصر امنیت کشور را محدود کنند.

 متن این یادداشت به شرح زیر است:

آیا ارزیابی ما از شرایط کنونی جهان این است که جمهوری اسلامی‌ایران می‌‌تواند برای تأمین امنیت خویش، به قدرت‌های خارجی تکیه کند؟ حتی اگر بخواهیم، آیا ژئوپلیتیک ایران چنین اجازه‌‌ای را به ما می‌دهد؟

ادامه مطلب:

انتقاد از گروههای محدود کننده امنیت کشور

ماجرای عجیب کشف ۴ لکسوس سرقت شده از ایتالیا، روسیه و سوئد در تهران! +تصاویر

۴ لکسوسی که در کشورهای ایتالیا، سوئد و روسیه اعلام سرقت شده و پس از ترخیص از گمرکات وارد ایران شده بودند، شناسایی شدند.

پلیس آگاهی تهران موفق شد ۴ دستگاه خودروی لکسوس را که پس از اعلام سرقت در ۳ کشور اروپایی وارد ایران شده بودند را شناسایی و توقیف کند.

بر اساس این گزارش این ۴ خودروی لکسوس که در کشورهای سوئد، روسیه و ایتالیا اعلام سرقت شده بودند، پس از ترخیص از گمرکات کشور و در هنگام شماره‌گذاری شناسایی شد و در تحقیقات تکمیلی دو متهم این پرونده که اقدام به ترخیص خودرو از  گمرک کرده بودند دستگیر شدند.

ماجرای عجیب کشف ۴ لکسوس سرقت شده از ایتالیا، روسیه و سوئد در پایتخت!+ تصاویر