بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

ناطق نوری هم «برجام روحانی» را به گردن رهبری انداخت

ناطق نوری هم «برجام روحانی» را به گردن رهبری انداخت

«حجت الاسلام ناطق نوری» در دیدار برخی از خبرنگاران و سردبیران ایرنا، در خصوص موضوع برجام و خروج آمریکا از آن گفته است:

نباید از این موضوع غافل شویم که مذاکره و پذیرفتن برجام حاصل تصمیم گیری مجموعه نهادهای کلیدی نظام همچون دولت، مجلس، شورای عالی امنیت ملی و با نظر مساعد رهبر معظم انقلاب بوده است.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir

ایران صفر – صربستان 3 / شکست شاگردان ایگور در دومین نبرد تدارکاتی

 تیم ملی والیبال ایران این روزها در اردوی تدارکاتی کشور صربستان به سر می‌برد تا خود را برای نخستین نبردش در سال 2018 یعنی مسابقات لیگ ملت‌ها آماده کند.

ملی پوشان کشورمان در این اردوی تدارکاتی دو دیدار دوستانه برگزار کردند که حاصل تلاش آن‌ها یک پیروزی و یک شکست بود. بلندقامتان والیبال ایران در بازی دوم دوستانه خود مقابل تیم ملی والیبال صربستان با حساب 3 بر صفر تن به شکست دادند. این شکست در حالی برای شاگردان ایگور کولاکوویچ رقم خورد که در بازی نخست دوستانه خود مقابل همین تیم با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیده بودند.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir  

حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک هدف قرار داد.

حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودی

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک بدر یک هدف قرار داد.
انتهای پیام/

 

مشاهده فیلم:

 

http://javaninews.ir 

 

راز قرمز شدن ناگهانی آسمان عراق چه بود؟ +فیلم

ویدئویی از یک پدیده عجیب و غریب در عراق!

در شهر السماوة استان المثنی واقع در عراق ناگهان آسمان به رنگ قرمز در آمد که این موضوع موجب حیرت اهالی این شهر شد.

یکی از شهروندان از این صحنه با دوربین تلفن همراه خود فیلم گرفت و در شبکه‌های اجتماعی عرب زبان منتشر کرد که شما نیز در ادامه می‌توانید این ویدئوی عجیب را مشاهده کنید.

عده ای از کاربران مسیحی با تماشای این فیلم با استناد به کتاب مقدس مسیحیان از وقوع حادثه‌ای رعب انگیز و همه گیر در شهر السماوة خبر دادند، در حالی که مردم عراق علت وقوع این اتفاق را طوفان گرد و غبار اعلام کردند.

مشاهده فیلم:

http://javaninews.ir

شباهت جالب یک رئیس جمهور آسیایی به باراک اوباما +تصاویر

رئیس جمهور فعلی اندونزی، جوکو ویدودو نام دارد. او به عنوان هفتمین رئیس جمهور اندونزی از ۲۰ اکتبر ۲۰۱۴ به این مقام رسیده است.  ویدودو پیش از رسیدن به مقام ریاست جمهوری اندونزی،  در یکی از شهرهای این کشور به عنوان شهردار مشغول به کار بود.

این رئیس جمهور جوان این روزها سوژه رسانه ها شده است. شباهت عجیب او به باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا موجب شده است تا تصاویر او در شبکه های اجتماعی جهان توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود. کاربران شبکه‌های اجتماعی اکنون به او  لقب " اوبامای آسیایی" داده اند.

نخستین تصویر میکسی که به شباهت او و باراک اوباما اشاره می کرد حدود 57 هزار بار به اشتراک گذاشته شده و تاکنون بیش از1000 کامنت داشته است.

شباهت جالب یک رئیس جمهور آسیایی به باراک اوباما + تصاویر

ادامه تصاویر جالب را مشاهده کنید>

http://javaninews.ir

درخواست ایران از اینترپل برای دستگیری و استرداد سرکرده گروهک ری‌استارت/

جعفری دولت آبادی دادستان تهران

دولت آبادی گفت: درخواست دادسرای تهران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این سرکرده گروهک ری‌استارت، عملاً آن‌ها را در چرخه آزمایش قرار داده است.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه دادستانی تهران با حضور چهل نفر از قضات زن این دادسرا به، ریاست دکتر جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران برگزار گردید.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir  


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حمایت از کالا و تول

دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در آستانه روز کار و کارگر، در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، اصلی ترین طراحی کنونی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی را جنگ اقتصادی دانستند و با تأکید بر اینکه تنها راه مقابله با این جنگ، حمایت از کالای ایرانی و تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های داخلی و چشم ندوختن به بیگانگان است گفتند: وظیفه دولت و مسئولان، برطرف کردن مشکلات و موانع کارآفرینان و کارگران و افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی است و وظیفه مردم نیز تصمیم و عزم جدی برای خرید کالای ایرانی است.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

دستگیری گروه تروریستی در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک گروه تروریستی در ارومیه خبر داد.

 به نقل از شهرداری ارومیه، سردار ناصر اصلانی عصر یکشنبه در جشنواره گلهادر ارومیه اظهارداشت: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل ۱۰ شخصیت را ترور کنند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

 ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

 
ادامه مطلب ...

اعتراف شبکه‌های ماهواره‌ای به قدرت موشکی سپاه در حمله به داعش +فیلم

در پی حمله‌ی موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سال گذشته، شبکه‌های ماهواره‌ای بر خلاف روال همیشگی خود، به قدرت موشکی سپاه اعتراف کردند.

موشک

 در روز 17 خرداد سال گذشته، دو حادثه تلخ برای مردم ایران به موازات هم در دو نقطه از پایتخت رخ داد. دو عملیات تروریستی توسط گروه تکفیری صهیونیستی داعش در محل مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی(ره) انجام گرفت.

در نتیجه‌ی این دو حمله تروریستی، ۱۷ نفر به شهادت رسیدند و همچنین ۵۲ نفر دیگر زخمی شدند. این عملیات با به هلاکت رسیدن عاملان آن و همچنین دستگیری تعدادی از آن‌ها به پایان رسید.داعش بدون هدف و فقط جهت ایجاد ترس و وحشت در سطح جامعه این حملات را انجام داد.

مشاهده فیلم: 

http://javaninews.ir/ 

احتمال نوسان 5 تا 6 درصدی دلار 4200 تومانی/پیش بینی نرخ تورم تک رقمی برای سال 97

احتمال نوسان 5 تا 6 درصدی ارز 4200 تومانی/پیش بینی نرخ تورم تک رقمی برای سال 97   ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در برنامه نگاه یک در خصوص اقدامات بانک مرکزی در حوزه پولی و مالی کشور تصریح کرد: اکنون موسسه غیرمجاز فعال در کشور نداریم. تنها 2درصد از سپرده گذاران این موسسات به تعداد حدود 26 هزار نفر تعیین تکلیف نشده اند که سرمایه بالای 300 میلیون تومان داشته اند.

وی ادامه داد: با شناسایی بیشتر دارایی های این موسسات، به تدریج این میزان سپرده گذاران نیز تعیین تکلیف می شوند.

رئیس بانک مرکزی اظهار داشت: با اجرای طرح ضربتی سال گذشته 1 میلیون و 180 هزار نفر وام 10 میلیونی ازدواج گرفتند و امسال هم 20 هزار نفر موفق به دریافت وام 15 میلیونی ازدواج شدند.

سیف در خصوص طرح بازآفرینی بافت های فرسوده گفت:این طرح به تغییر چهره شهر، تحول اقتصادی و اجتماعی کمک می کند. در این طرح 2برابر واحد های خراب شده، مسکن جدید ساخته می شود.

ادامه مطلب:

 http://javaninews.ir