بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

کاریکاتور/ پرچم برافراشته، پرچم برافروخته!!!

جهان اسلام یکپارچه علیه صهیونیست‌ها/ ملت ایران: "رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد" / پرچم اسرائیل در برنامه زنده کشور ترکیه به آتش کشیده شد / پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی دراندونزی به آتش کشیده شد / خشم آلمانی ها از رژیم صهیونیستی/ آتش زدن پرچم اسرائیل در کلن / خشم سفیر اسرائیل در برلین

کاریکاتور/ پرچم برافراشته، پرچم برافروخته!!!

در ماجرای همه‌پرسی اشتباه کردیم

نیچروان بارزانی

یک مقام مسئول در کردستان عراق گفت: اقلیم پس از بحران همه‌پرسی دو دیدار با هیئت‌های ایرانی داشته و امیدواریم که صفحه جدیدی از روابط با جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد  ادامه مطلب ...

پیروزی بر داعش عامل تقویت نفوذ منطقه‌ای ایران

شکست داعش - نمایه

کارشناسان آمریکایی با اذعان به موفقیت ایران در شکست داعش و تقویت نفوذ منطقه‌ایش به صورت هم‌زمان، از تشکیل گروه‌هایی به سبک حزب‌الله لبنان در سراسر خاورمیانه ابراز نگرانی می‌کنند.

دستمزدهای ۶۶ میلیونی برای پروژه‌های مشاوره‌ای دفتر جهانگیری

جهانگیری

دولت در لایحه بودجه سال آینده برای اجرای هر پروژه در زمینه خدمات مشاوره، مطالعه و ارزیابی برای دفتر معاون اول رئیس‌جمهور بیش از ۶۶ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته است.

پیش‌بینی متحد بزرگ رئیس‌جمهور آمریکا: ترامپ سقوط می‌کند

 به نقل از نیوزویک، یکی از متحدان دیرینه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دردسرهایی را که دولت وی به زودی با آن‌ها روبرو خواهد شد، پیش‌بینی کرده است.

راجر استون، استراتژیست سیاسی و متحد بزرگ ترامپ گفت مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه در پرونده احتمال تبانی ترامپ و روسیه، و نیز اتهامات آزار جنسی به رئیس جمهور آمریکا، گریبانگیر وی شود.

وی در گفتگو با مجله «ونیتی فر» گفت: «اینکه مولر اتهاماتی را به ترامپ وارد خواهد کرد، به صورت آزاردهنده‌ای آشکار است.» او افزود: «نظریه اصلی این است که مولر وی را متهم می‌کند و به نظر می‌رسد تنها افرادی که از این مسئله آگاهی ندارند، وکلای ترامپ و شخص رئیس جمهور هستند.»

بتن‌ریزی فضایی

ماهواره

به گفته رئیس پژوهشگاه هوافضای وزارت علوم که از باسابقه ترین افراد در صنعت موشکی و فضایی کشور محسوب می شود، تا آبان ۱۳۹۵ کمتر از ۱۰ درصد اهداف سند جامع توسعه هوفضای کشور محقق شده است.

 
ادامه مطلب ...

سرلشکر جعفری: پیروزی یمن نزدیک است

سرلشکر جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آینده‌ای نزدیک در یمن شاهد پیروزی خواهیم بود.

انتقال 5900 داعشی به افغانستان توسط آمریکا

پرچم داعش

  یک مسئول ارشد افغانستان از فرار بیش از 5900 تروریست تکفیری گروه داعش از عراق و سوریه و انتقال قریب الوقوع آنها به کشورش خبر داد. بنابر این گزارش، فیض محمد عثمان وزیر حج و اوقاف در کابینه افغانستان با ابراز نگرانی از انتقال این تروریست‌ها به کشورش خواستار حفظ هوشیاری نهادهای امنیتی افغانستان شد.

وی این سوال را مطرح کرد که در خبرها انتقال 5900 داعشی به همراه اعضای خانواده هایشان از شهر رقه در شمال سوریه مطرح ششده این افراد الان کجا هستند؟مقصد بعدی آنها کجاست؟ بدون شک مهمترین مقصد این تروریستهای وهابی افغانستان خواهد بود و اخیرا شنیده ایم که 11 تروریست را اخیرا نیروهای امنیتی افغانستان در ایالت لوگر دستگیر کرده اند.

کاریکاتور/ شروط بن‌سلمان برای آزادی شاهزاده‌‌ها

گمانه‌زنی‌ها حاکی‌ست که ولیعهد سعودی شاهزاده‌های بازداشت‌شده را مشروط و با محدودیت‌هایی آزاد می‌کند و بعد از نشستن بر تخت پادشاهی در اواخر ماه آینده یا اوایل سال جاری، آنها را در اقامت اجباری قرار می‌دهد. همین امر هرگونه مخالف در میان خاندان سلطنتی را علیه بن‌سلمان از میان برمی‌دارد.

کاریکاتور/ شروط بن‌سلمان برای آزادی شاهزاده‌‌ها

جمهوری اسلامی ایران از اتخاذ راه‌حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند

جمهوری اسلامی ایران از اتخاذ راه‌حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند

 مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در تهران روز گذشته (دوشنبه 20 آذرماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار از مواضع سوئیس در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس قدردانی کرد.

 امیرعبداللهیان با اشاره به مسائل بحرین و یمن در منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران از اتخاذ راه‌حل سیاسی در یمن حمایت می‌کند اما باید در روند ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به این کشور تسریع گردد.