بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

روایت حضرت امیرالمؤمنین (ع) در مورد گروهک “داعش”


روایت حضرت امیرالمؤمنین (ع) در مورد گروهک “داعش”

این سخن که مفهوم آن تماما با تروریست های “داعش” منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و…” و نسبت هایشان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و…” .

 حضرت امیر المومنین علی علیه السلام ۱۴۰۰ سال پیش فرمودند: “إذا رأیتم الرایات السود فالزموا الأرض ولا تحرکوا أیدیکم ولا أرجلکم ثم یظهر قوم ضعفاء لا یُوبه لهم قلوبهم کزُبَر الحدید هم أصحاب الدولة لا یفون بعهد ولا میثاق یدعون إلى الحق ولیسوا من أهله “أسماؤهم الکنى ونسبتهم القرى” حتى یختلفوا فیما بینهم ثم یؤتی الله الحق من یشاء…” (۱)

ترجمه: زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق – هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد…”

گفته می شود این سخن که مفهوم آن تماما با تروریست های “داعش” منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و…” و نسبت هایشان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و…” .

شایان ذکر است، حدیث فوق در کتاب “احقاق الحق و ازهاق الباطل” ذکر شده است.

دشمنان می دانند رهبری و مردم ایران چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...


وقتی ارهیری می فرماید ،اگر رژیم صیونیستی غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم
 
وقتی ایران قدرت اول منطقه میشود

وقتی ایران چنان نفوذ در کشورهای منطقه میکند که سعودی ها و ترکها احساس خطر میکنند

وقتی نتانیاهو میگوید هر جا که سر می چرخانم خمینی و خامنه ای را میبینم

وقتی اسرائیل می داند اگر غلطی بکند دقیقه ای ۵۰۰ موشک به سمت سرزمینهای اشغالی شلیک میشود

وقتی با یک اشاره آقا آمریکا عرض ۲۴ ساعت از حمله نظامی به سوریه رای برمیگرداند

وقتی آمریکا حمله نظامی به ایران برایش در حد یک رویا است

وقتی ایران امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه دنیاست

وقتی که دشمن میداند حرف و عمل رهبر ایران یکی است

وقتی که آمریکایها اعتراف میکنند نقشه های که چندین ماه بر علیه ایران برنامه ریزی میکنیم رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته آن را نقش بر آب میکند

و...

نشان از آن دارد که رهبری ومردم  به وظیفه شان  خود به خوبی عمل کرده است

دشمنان می دانند  رهبری و مردم ایران  چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...

دیالوگ تأثیرگذار:

دیالوگی از فیلم امام علی (ع)، که واقعا هم جای فکر کردن داره و هم جای عبرت گرفتن:

معاویه: قوی‌تر از ذوالفقار علی (ع) سراغ داری؟

عمر و عاص: آری، جهل مردم...!! ا

امروزه رسانه های بیگانه وعوامل آن در داخل این ماموریت را دنبال میکنند

احیا دل

مرحوم آیت الله بهاءالدینی: منظور از احیا در شب قدر در حقیقت احیای دل است نه صرف بیدار ماندن ظاهری. اصل این است که انسان در این شب برای لحظاتی نیز شده از خواب غفلت بیدار شود و دلش را احیا کند. اگر انسان بتواند در شب قدر با خود خلوتی داشته باشد و با عبادات و نماز و دعا عروجی حاصل کند و طهارتی کسب کند در حد خود توانسته شب قدر را احیاکند.

روز قدس هرگز فراموش نمی‌شود


 
 
   
   


 

 
 

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می‌شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

 ؛ ماه رمضان ماه مهمانی خدا، ماه کمک به مستضعفین و مظلومین ، خدا  در قران در سوره انفعال آیه 72 می فرمایید

«...إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ... ؛اگر گروهى به خاطر حفظ دین و آئینشان از شما یارى طلب کنند، بر شما لازم است که به یارى آنان بشتابید.»



ایامی که خداوند از طریق روح الله(روح خدا) بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را برای دفاع از حریم شریف قدس ،روز قدس نامگذاری نمود،روزی که با تیزهوشی همیشگی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ 16 مرداد 1358 در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال 1399 هجری قمری در پیامی خطاب به مسلمین جهان این روز را روز قدس نامید .چه خوش گفت امام خوبیها:



من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص)می دانم ، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم ؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند.(صحیفه امام ج9 ص277)

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف و مقابله با توطئه های دشمن و برای نابودی رژیم جعلی صهیونیزم همانند رود خانه خروشان در جهان سرازیر می شوند و راهپیمایی می کنند.

این حرکت عظیم که نشان از یک پارچگی امت مسلمان برای آزادی قدس و حمایت از مردمان فلسطین دارد،باعث نگرانی های گسترده دشمنان اسلام و مسلمین گشته که این حرکت عظیم منجر به تحرکات و نگرانی های همراه با برنامه ریزی و توطئه برای از بین بردن یاد روز قدس از سوی دشمنان اسلام در بین مسلمانان شده است.

چرا که خروش مردم جهانیان در این روز تهدیدی برای رژیم نامشروح صهیونیزم خواهد بود به همین دلیل این رژیم نامشروع با هم دستی هم پیمانان غاصب و ظالم خود در صدد از بین بردن این روزبزرگ هستند.

سوخو 22؛ جنگنده‌ای که با عمردهی انقلابی به آسمان ایران بازگشت +عکس

بر اساس اطلاعات منتشره توسط این نشریه تخصصی، جنگنده های سوخو 22 می توانند به موشکهای هوا به سطح هدایت لیزری و تلویزیونی h-29 و Kh-25 به همراه موشکهای هوا به هوای R-60MK برای دفاع از خود و انواع بمب های سقوط آزاد و راکت انداز مجهز شوند.
    به گزارش نورنیوز؛ ماهنامه «Combat aircraft» به معنای هواگردهای رزمی یکی از نشریات تخصصی در حوزه هوانوردی نظامی است که از زمان آغاز به انتشار خود در 15 سال پیش، موضوعات هوانوردی نظامی در سراسر جهان را به صورت تخصصی تجزیه و تحلیل می‌کند.

گزارش از توان نیروی هوایی کشورهای مختلف، پوشش رزمایش‌های هوایی برگزار شده در جهان و انعکاس جدیدترین دستاوردها و اخبار هوانوردی نظامی به تفکیک مناطق مختلف دنیا از جمله بخش‌های مهم این مجله مشهور است. این مجله در حال حاضر پرفروش‌ترین نشریه در این حوزه در منطقه آمریکای شمالی به شمار می‌آید. این نشریه در شماره چندی قبل خود به بررسی وضعیت ناوگان سوخوی 22 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

این جنگنده را می توان به نوعی یکی از نمادهای عمردهی انقلابی در نیروهای مسلح دانست. بر اساس اعلام مسئولان ارشد نیروهای مسلح کشورمان، فرمانده معظم کل قوا طی سالهای گذشته دستورات مهمی را برای عمردهی انقلابی به تجهیزات نیروهای مسلح صادر کرده اند که بر این اساس، سامانه های موجود علی رغم سن شناسنامه ای بالا، با بهینه سازی و به‌روز رسانی، قابلیت کمک به توان دفاعی کشور را خواهند داشت.

در این گزارش با اشاره به نحوه دستیابی کشورمان به این جنگنده آمده است: حداقل 6 فروند از این هواپیماها فرود سختی را در هنگام نشستن در ایران تجربه کرده و آسیبهای شدیدی را در بخش بدنه و سازه متحمل شدند. در ابتدا فرماندهی نیروی هوایی ارتش ایران این هواپیماها را به عنوان "میهمان " شناخته و به تکنسین های خود دستور داد تا تنها آنها را در شرایط مناسبی حفظ کنند.

بنا بر اعلام این نشریه غربی، پس از چند سال، علائم نیروی هوایی ایران روی بدنه سوخو 22 حک شده و تمام هواپیماها شماره سریال استاندارد نیروی هوایی ایران را دریافت کردند و استفاده از عبارت " M " به عنوان واژه میهمان پایان یافت.

«Combat aircraft» افزوده است که بعد از درخواستهای متعدد از طرف پرسنل و فرماندهان نیروی هوایی ایران، در نهایت فرماندهی نیروی هوایی ارتش با تغییر در وضعیت عملیاتی هواپیماهای عراقی موافقت کرده و در 1993 نیروی هوایی ایران ارزیابی تکنیکی، عملیاتی و رزمی پرنده های مذکور را آغاز کرد.
سوخوی 22 ؛ هدیه ای از عراق که در ایران پرواز کرد+عکس  ادامه مطلب ...

رژیم عربستان سعودی دست کمی از رژیم ضد بشری و کودک کُش اسرائیل غاصب ندارد.


در سه جنگ بین سالهای 2008 الی 2014 بین رژیم صهیونیستی و سرزمینهای اشغالی...

سال 2008 در جنگ 22 روزه 1417 نفر شهید شدند.

سال 2012 در جنگ 8 روزه 105 نفر شهید شدند.

سال 2014 در جنگ 33 روزه 1895 نفر شهید شدند.

جمع کل شهدای سرزمین اشغالی فلسطین در طی این سه جنگ 3417 نفر در 63 روز به شهادت رسیدند.

رژیم عربستان سعودی نیز در تجاوز به یمن، ظرف مدت 49 روز تاکنون 24/2/1394 بیش از 3800 نفر از مردم بی دفاع را به شهادت رسانده است که دست کمی از رژیم ضد بشری و کودک کُش اسرائیل غاصب ندارد.

در این تجاوز خلبانان و هواپیماهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه 10 کشور مرتجع عربی از تجاوز به سرزمین و ملت بی دفاع یمن پشتیبانی کرده اند. "ائتلاف عربی" به رهبری سعودی های عربستان، در اکثر حملات تجاوز کارانه مشارکت فعال داشته اند و ماحصل این مشارکت و ائتلاف، کشتار مردم مظلوم یمن بوده است.