بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

خدا را دوست دارم

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه با هر username که باشم مرا connect می کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا disconnect نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیام line busy نمی دهد.

خدا را دوست دارم چون با یک delete هرچه را بخواهم پاک می کنم.

خدا را دوست دارم به خاطر این همه wallpaper که update میکند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم مرا log off نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همه چیز مرا می داند ولی send to all نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همیشه اجازه undo کردن را به من میدهد.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه من را install کرده است.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه اراده کنم on میشود و من می توانم با او حرف بزنم.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه دلش را میشکنم ولی او باز مرا می بخشد و مرا shout down نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه password اش هیچ وقت یادم نمی رود.

درد دل فرزند یکی از خلبانان شهید

آن دم کـه شـود إذا الـسَّـمـاء فَـطَـرَت
و آنـگـه کـه شـود إذا النـجـوم کَـدَرَت
مـن چـنـگ زنـم دامـنـت اندر سُـئـِلَـت
گـویـم صـنـمـا ، بِـأیِّ ذَنـبٍ قُـتِـلَـت؟

نثــار روح پـرفـتـوح شـهـدا،
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

فردا عید غدیر است

فردا عید غدیر است

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در خطابه روز غدیر می فرمایند:

"... أَلا إِنَّ خاتَمَ الْأَئِمَةِ مِنَّا الْقائِمَ الْمَهْدِىَّ ... أَلا إِنَّهُ النّاصِرُ لِدینِ اللَّهِ ..."

"آگاه باشید! همانا آخرین امام، قائم مهدى، از ماست

هان! همانا او یاور دین خداست ..."

آیا در آستانه غدیر خود برای بیعت با وارث غدیر آماده کرده ایم؟؟؟

تا فرصت باقیست کاری کنیم!!!!

ویروس استاکس نت

ویروس استاکس‌نت از منظر حقوق بین‌الملل مورد پیگیری قرار می‌گیرد

رژیم صهیونیستی این کرم اینترنتی(استاکس‌نت) را به مدت دو سال در سایت هسته‌ای دیمونا و بر روی سانتریفیوژ‌های مشابه آنچه در نطنز هست، امتحان و از مؤثر بودنش اطمینان حاصل کرده است. اسرائیل و آمریکا منتظر بودند خبری از ویرانی و تقاضای کمک و سردرگمی مسئولان ایران به گوششان برسد، اما دریغ از یک خبر معمولی.


ادامه مطلب ...

ایرانی یعنی این.....


صدای دوستان:سرباز باغیرت وطنم همچنان استوار بمان. من هم مشت آهنی دیگرت هستم که در جنگ علیه باطل نذر کردی.

انگلیس با واگذاری پایگاه هایش به امریکا برای حمله به ایران مخالف

یکی از سخنگویان دولت بریتانیا ( که نخواست نامش فاش شود ) اعلام کرد :

بریتانیا با واگذاری پایگاه هایش به نیروهای امریکایی برای حمله به ایران مخالف است. این کشور خواستار حل دیپلماتیک مساله هسته ای ایران است ؛ اما گزینه نظامی را نیز مد نظر دارد.

صدای دوستان:

اظهار نظر اخیرشیطانک های کاخ نخست وزیری لندن با چند هدف دنبال می شود .

ادامه مطلب ...

چون طلوع شود انکار خورشید کنند ...

آنگاه که خورشید را محرومیم ز راهبری اقتدا به ماه باید
آنها که انعکاس خورشید را در ماه اقتدا نکنند چون طلوع شود انکار خورشید کنند ...

دفترچه یک شهید 16 ساله

در تفحص شهدا،دفترچه یک شهید 16 ساله که گناهان هر روزش را می نوشت، پیدا شد. گناهان یک هفته او، این‌ها بود:
شنبه:بدون وضو خوابیدم
یکشنبه:خنده بلند در جمع
...