بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بهترین گوشی های سال انتخاب شد

بهترین گوشی های سال انتخاب شد

جدیدترین پرچمدار هوآوی یعنی P8 توانست بر اساس رای سردبیران نشریات چند رسانه‌ای در سرتاسر قاره اروپا، جایزه بهترین اسمارت فون از نگاه مصرف کنندگان را به‌خود اختصاص دهد.

موسسه صدا و تصویر اروپا ( EISA ) برندگان و برگزیدگان جوایز بهترین تولیدات را اعلام کرد. بخش موبایل و تلفن همراه یکی از جذاب ترین حوزه های این لیست است که جوایز در زیر مجموعه‌های زیادی اعلام می‌شود.  ادامه مطلب ...

فلش های usb با طرح های جالب

فلش های usb با طرح های جالب











...............  
ادامه مطلب ...

شارژر دوست داشتنی

وسیله ای که ملاجظه می کنید، یک شارژر USB است که توسط Qi Weijia طراحی شده است. می توانید به کمک این شارژر موبایل، دوربین دیجیتال، MP3 و سایر لوازمی که دارای USB هستند را شارژ کنید. فقط کافی است شیر را بچرخانید!!

قول مساعد اوباما به ملک سلمان برای مقابله با ایران

اوباما قرار است به پادشاه عربستان درباره کمک نظامی به این کشور برای مقابله با آن چه تهدید ایران نامیده شده، اطمینان دهد.  

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، اوباما و ملک سلمان قرار است روز جمعه، در نخستین سفر پادشاه عربستان به آمریکا از زمان رسیدن به قدرت، با یکدیگر دیدار و گفتگو کنند. کاخ سفید قصد دارد در این دیدار به ملک سلمان اطمینان دهد که توافق ایران به معنای ناامن شدن خاورمیانه نیست.  ادامه مطلب ...

افشای جزئیاتی از کنفرانس قطر

یک رسانه عربی جزئیاتی از کنفرانس فتنه در قطر و هویت شرکت‌کنندگان در آن را که در راستای توطئه جدید حاکمان قطر و دیگر رژیم‌های مرتجع عرب حاشیه خلیج فارس علیه عراق برگزار شده است، فاش کرد.  قطر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه العربی الجدید در توجیه برگزاری کنفرانس فتنه و دخالت آشکار قطر در امور عراق و اقدامات تفرقه‌افکنانه رژیم آل ثانی نوشت :"در آخرین ساعات پنجشنبه (دوازدهم شهریور)، رایزنی‌هایی با حضور سه گروه اهل سنت عراق با پوشش کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و حمایت بین المللی و به‌میزبانی قطر با هدف دستیابی به دیدگاه مشترک برای اصلاح روند سیاسی عراق و ایجاد تشکل یک‌پارچه اهل سنت انجام شد تا این تشکل به‌عنوان طرفی در کنفرانس آشتی ملی باشد که برای تشکیل عراق جدید برای تمام شهروندانش به‌دور از طایفه‌گری و سهمیه بندی تلاش می‌کند".   ادامه مطلب ...

خدایی زلال تر از باران ...

گاه می اندیشم... 

چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم 

همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران 

وخدایی که زلال تر از باران است

انهدام ناو یک میلیارد دلاری "ساموئل بی رابرتز" + تصاویر

ناو یک میلیارد دلاری "ساموئل بی رابرتز" در حالی منهدم شد که ایالات متحده هیچگاه فکر آن را نیز نمی‌کرد.
 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی دریایی سپاه پاسداران از دهه 60 تاکنون رشادت‌های بسیاری را برای دفاع از کیان میهن انجام داده و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

نیروی دریایی سپاه با اقدامات خود باعث شده تا ناوگان نظامی ایالات متحده آمریکا حد خود را بشناسد و حضور خود را در منطقه غرب آسیا را با احتیاط انجام دهد.
البته این ناو جنگی که در خلیج‌فارس مشغول گشت‌زنی بوده فکر نمی‌کرد به شکار نیروی دریایی سپاه بیفتد و شناور پاسداران انقلاب با حداقل امکانات خسارات قابل توجهی به آن وارد کرد.


دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه در این باره عنوان داشت: ناو یک میلیارد دلاری "ساموئل بی رابرتز" آمریکا با عملیات سه فروند شناور نیروی دریایی سپاه که مجموعا 10 تا 12 پرسنل داشتند؛ منهدم شد و این در طول تاریخ آمریکا بی‌سابقه بود.






**دریادار "علی فدوی": ما ناو یک میلیارد دلاری آمریکا را با 7 هزار تومان از بین بردیماخیرا دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: ما ناو یک میلیارد دلاری آمریکا را با 7 هزار تومان از بین بردیم.

انهدام ناو یک میلیارد دلاری


انهدام ناو یک میلیارد دلاری  
ادامه مطلب ...

معجونی که داعشی‌ها را تحریک و بی‌رحم می‌کند

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir با انتخاب این تیتر، 39 توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت را منتشر کرد.

مشکلی که خواب را از چشمان رهبرمان می‌برد +عکس  ادامه مطلب ...

رونمایی از رادارهای "بینا" و نظیر" دهم شهریور

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از رونمایی رادار "بینا" و "نظیر" دهم شهریور خبرداد.  


رزمایش پدافند هوایی اواخر پاییز انجام می‎شود/ رومایی از رادارهای
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در نشست خبری که صبح امروز در قرارگاه پدافند برگزار شد، گفت: دو رادار بومی و راهبردی بینا و نظیر روز دهم شهریور ماه در دو منطقه کوهستانی و دشت رونمایی خواهد شد.   
ادامه مطلب ...

سفیر سوئیس در ایران، با کاریکاتوری نتانیاهو را به تمسخر گرفت+ تصویر

"جولیو هاس" برای تشویق سرمایه گذاری در ایران، به کاریکاتور عجیب نتانیاهو متوسل شد.    

سفیر سوئیس در ایران با کاریکاتوری نتانیاهو را به تمسخر گرفت + تصویر


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسپوتنیک در گزارشی به نقل از رویترز نوشت: "جولیو هاس" – سفیر سوئیس در ایران – در مراسمی که با حضور تجار ایرانی و سوئیسی برگزار شد، کاریکاتوری جالب را از نتانیاهو به حضار نشان داد.  
ادامه مطلب ...