بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

یک افسر صهیونیست: حزب الله می تواند فلسطین اشغالی را تصرف کند

یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره به قدرت حزب الله لبنان، به مقامات تل آویو هشدار داد که در جنگ احتمالی آتی، این گروه مقاومت می تواند به راحتی از مرز عبور کرده و اراضی فلسطینی که در اشغال اسرائیل است را فتح کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، این افسر ارتش اسرائیل که خواست نامش فاش نشود در ادامه گفت: حزب الله از جنگ سوریه درس های زیادی گرفته و در جنگ آتی با اسرائیل، این گروه به راحتی می تواند از مرز عبور کرده و مناطقی که در اشغال اسرائیل است را تصرف کند.
به گفته این افسر ارتش رژیم صهیونیستی، اعتماد به نفس حزب الله رو به افزایش است و بحران سوریه موجب شده تا حزب الله توانائی های خود را افزایش بدهد و تاکتیک های رزمی جدیدی را بیاموزد.

آخرین جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان مروط به سال 2006 است که اسرائیل پس از 33 روز نبرد و متحمل شدن تلفات سنگین مجبور به پایان دادن آن شد.

وایبر” دقیقا کجای موبایل ایرانی‌ها را می‌بیند؟


ساده، آسان و مهمتر از همه رایگان بودن برنامه‌هایی چون وایبر، استفاده از آنها را به شکل جنون آمیزی افزایش داده و لقب سلطان بی‌منازع نرم‌افزارهای کاربردی موبایل را به آنها داده است.

اینترنت و فضای مجازی

اینترنت و فضای مجازی

یکی از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت که به سادگی بر روی تلفن های همراه نصب می شود، نرم افزار مشهور “وایبر” است که این روزها کاربران زیادی در جهان و البته ایران بدست آورده است.تیم سازنده این شبکه اجتماعی موبایل اخیراً اعلام کرده که تعداد حساب های کاربری فعال در وایبر به بیش از ۶۰۸ میلیون مورد رسیده است!

 اما امنیت این شبکه اجتماعی محبوب، تا چه میزان می تواند آسیب پذیر باشد؟  ادامه مطلب ...

مستند "در آغوش یاران"


 افشای جزئیات تکان دهنده‌ای از فساد و سوء استفاده جنسی توسط فرقه مسعود رجوی.
 

مستند "در آغوش یاران" با افشای جزئیات تکان دهنده‌ای از فساد و سوء استفاده جنسی توسط فرقه مسعود رجوی، پشت پرده های جدیدی از توحش و تجاوز سازمان منافقین را به تصویر می‌کشد.
مستند
در این مستند تکان دهنده، سه تن از اعضای سابق  سازمان منافقین که اینک در اروپا زندگی می کنند، با بیان خاطرات خود از چگونگی پیوستن به  این سازمان، راز طلاق ها، ازدواج های اجباری و استثمار جنسی زنان به دست مسعود و مریم رجوی را افشا کرده اند.

ﺭﻓﻘﺎ ﺣﻮﺍﺳﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ


ﺭﻓﻘﺎ ﺣﻮﺍﺳﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭﻫﺎﯾﯼ ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻭ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﻋﻮﺍﻣﻠﺶ ﭘﯿﮔﯿﺮ ﺍﻭﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﺑﺎﻟﺎ ﺑﺮﺩﻥ ﺳﻄﺢ ﻧﺎﺭﺿﺎﯾﺘﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯽ
ﻭﻓﺮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻮﺟﺒﺎﺕ ﺁﻥ
ﻭﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﮕﺮ ﺳﻮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻧﺎﻫﻨﺠﺎﺭﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ
ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﺎ ﺳﯿﺎﻩ ﻧﻤﺎﯾﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻧﻈﺎﻡ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ 
ﻭ ﺗﺸﻮﯾﻖ ﺑﻪ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺑﻪ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﻧﺨﺮﯾﺪﻥ ﺑﻨﺰﯾﻦ ﻭ ﮔﻮﺷﺖ ﻭ ﻟﺒﻨﯿﺎﺕ ﺩﺭ
صدد ﺷﺎﻧﺘﺎﮊ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻭﺍﯾﺠﺎﺩ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻠﺎﻣﯽ میباشد
ﻫﻮﺷﯿﺎﺭ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺗﺎ ﺩﺭ ﻧﻘﺸﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ نشیم