بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

یک قدم عقب رفتن ما ، یک قدم پیشروی دشمن


بمب افکنB- 2 تنها هواپیمای نیروی هوایی ایالات متحده است که قابلیت حمل بمب های عظیم و رهاکردن آن بر فراز تأسیسات هسته ای زیرزمینی ایران را دارد. مخزن مهمات 20 فوتی آن توسط یک سیستم GPS هدایت می شود و اعتقاد بر این است که می تواند قبل از انفجار تا عمق 2300 متری در سطوح بتنی نفوذ کند. دیگه من از برنامه های نظامی آمریکا و صرف هزینه های بالا و ... نگم. خب قطعا یکی از گزینه های آمریکا حمله نظامی خواهد بود و تجربه نشان داده که تنها سلاح ما برای مقابله با این تهدید دشمن ، ایمان و اتحاد و ایستادگی عیله دشمن است. دشمن هر زمان متوجه شود که در ایران عزیزمان این گزینه های کم رنگ شده  ، یک لحظه را هم برای حمله به ایران تلف نمی کند.
این وسط یک سوال : اونایی که دوست دارند با انجام یه کاریی و اعلام یه سری برنامه و ... مردم ما رو دلسرد و ایمانشان رو ضعیف و اتحاد بین شون رو به هم بزنند ، به نظرتون کدوم طرفی هستند ؟ اونایی که دارند در مقابل تهدیدات پوشالی دشمن یک قدم یک قدم عقب می رند و در عوضش دشمن داره همین طور هله وهله کنان جلو میاد ، خدمت می کنند و یا خیانت ؟ آیا از نظر عقلایی درسته پیشرفت های که با خون متخصص های ما آبیاری شده متوقف کنیم ولی آنها همچنان بسازن و بتازند بعید مدانم کسی دلسوز کشور و انقلاب باشد مسحور القاات حریف نشده باشند از این وضیعت مسرور باشد
یادمون باشه که دشمن هوشیار و بیداره ، پس آقایونی که در خواب غفلت بسر می برند لطفا بیدار شید...

با خواب ، فرق داره ؟


سلام ، مرزبانان ما بالاخره بعد از رایزنی های مداوم و صد البته با دلسوزی دولت کریمه بعد از چند ماه که خیلی هم دیر گذشت ، آزاد شدند. حالا ما کار نداریم کار دولت بود یا مردم یا علماء یا گروهک موصوف دید بخاری از هیچ کس بلند نمیشه و این گروگان ها هم رو دستش خرج گذاشتن ، ولشون کردند.
حالا بعد از یه استقبال نصفه و نیمه و روشن نشدن تلکیف پنجمین نفر ؟!! همه ترازوی عدالت برداشته و با صدای بلند دم از مقررات می زنند که چی ؟ این مرزبانان در خواب دستگیر شدند و آبروی مملکت رو بردند و باید تنبیه بشند و دادگاه برند و ...
آقا شما آخر عدالت ، شما دلسوز مملکت ، شما همیشه بیدار
ولی برخی از مسوولین بلند بالای مملکت که تو مجلس و کمیسیون و همایش و ... همیشه خوابند ، اینها مستحق تنبیه و دادگاه نیستند ؟ اینها آبروی مملکت رو توی دنیا نمی برند ؟
مگه ، خواب با خواب ، فرق داره ؟

امیر پوردستان: مسئولان نظام اجازه دهند طومار گروهک‌های تروریستی را در هم می‌پیچیم.

امیر پوردستان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران: مسئولان نظام اجازه دهند طومار گروهک های تروریستی را در هم می پیچیم/ غافلگیر نمی شویم

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران ضمن تبریک 29 فروردین و روز ارتش گفت:   ادامه مطلب ...

خاطرات رهبر انقلاب از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در آستانه سالروز شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، گزیده ای از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره این شهید بزرگوار را منتشر کرد:

  ادامه مطلب ...

احیاء روز ملی فناوری هسته‌ای با تدبیر رهبری


20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای به تدبیر آغاز ثبت نام یارانه ها در سکوت کامل بود که ناگهان سکان دار انقلاب این بی تدبیری را شکست. وقتی سخنان حضرت آقا را شنیدم خوشحال شدم، انگار که دنیا رو به من داده باشن، یبار دیگه صدای غیرت علوی، بصیرت فاطمی و عزت حسینی بگوشم رسید، آرامش گرفتم. خیلی منتظر بودم که سایرین هم حرفی بزنن ولی بجز دکتر صالحی و دکتر جلیلی هیچ صدایی نشنیدم. بگذریم صحبت های سکاندار کشتی انقلاب رو اینجا بخونید: لینک سخنان حضرت آقا

حذف آمریکا با رای نیروی دریایی ارتش ایران حذف آمریکا با رای نیروی دریایی ایران

معاون هماهنگ کننده نداجا گفت: رای منفی ایران برای حذف ایالات متحده به عنوان ناظر و پافشاری ما علیرغم فشارهای موجود منجر به حذف ایالات متحده شد تا نتوانند در نشست آتی همایش اقیانوس هند شرکت داشته باشند.

پیشنهاد بازیگر مشهور فیلم های مستهجن به تروریست ها در سوریه


5023asfaa بازیگر مشهور فیلم های مستهجن به تروریست ها در سوریه پیشنهاد عجیبی داد!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

رفتار زشت و غیرانسانی تروریست‌ها در سوریه، عراق، مصر و… تحت عنوان “جهاد در راه خدا” چنان دین اسلام را زیر سؤال برده که مورد تمسخر دشمنان اسلام قرار گرفته است.

سانی لین، یکی از بازیگران فاسد آمریکایی که در فیلم‌های پورنو بازی می‌کند، نسبت به اقدامات تروریست‌ها عکس‌العمل نشان داده و در گفتگو با شبکه فاکس نیوز گفته:

من به تروریست‌ها پیشنهاد می کنم به جای اینکه برای رفتن به بهشت و رسیدن به حوری های بهشتی خود را میان افراد بی گناه منفجر کنند، من خودم را در اختیار آنها قرار می دهم تا هم آنها زنده بمانند و هم کمتر شاهد کشته شدن افراد بی گناه باشیم.

کفش های اعیانی یک رهبر...

در عجبم از رهبری که می گویند 95 میلیارد دلار دارایی دارد، کلکسیون های رنگ و وارنگ از هر نوع دارد، 170 عصای آنتیک دسته طلا دارد، بجای نان و پنیر در صبحانه اش خاویار رشت دارد، بجای بیت چندین و چند ویلا در شمال دارد، عباهایی به قیمت 400 هزار دلار دارد، هواپیمای 330 برای جابجایی اسب هایش دارد، باغ ملک آباد به مساحت 10 هزار متر در مشهد دارد، کمیسیون 5 سنتی از یک میلیون و نهصد هزار بشکه نفت دارد، پس نمی دانم این چه کفش های ساده ایست که او به پا دارد؟؟؟؟ !!!!! 
هان فهمیدم او نام و نشانی از علی (ع) دارد، میلیون ها فدایی و جان ناقابل دارد، خانه اش بجای فرش، موکت و نقشی از عرش دارد، در دل هر ایرانی باغیرت جای دارد، همچون شهدا چفیه ای بر گردن دارد، همچون جانبازان دستی ز یادگار از دشمن دارد، صدها هزار خاطره از جبهه و زندان دارد، راستی یادم رفت او کفش هایی ساده همچون امیرالمؤمنین، علی (ع) دارد...