بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

رزمندگان ما با عزمی راسخ از سد نفوذ دشمن بعثی گذشتند

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین از سد غیرقابل نفوذ دشمن بعثی گذشتند.

رزمندگان ما با عزمی راسخ از سد نفوذ دشمن بعثی گذشتندامیر دریادار حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خرمشهر به همراه جمعی از کارکنان پایگاه دریایی این شهرستان امروز سه شنبه 1 خرداد به تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir  

اظهارات پمپئو تنها مجموعه‌ای از رویاهای ترامپ است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آنچه وزیر خارجه آمریکا علیه ایران مطرح کرد حرف جدیدی نبوده و تنها مجموعه‌ای از آرزو‌ها و رویا‌های ترامپ است.

آنچه پمپئو مطرح کرد، آرزوهای ترامپ است

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره نتایج مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی در مورد بر‌جام، گفت: این مذاکرات آخرین آزمون اروپا برای اثبات استقلال آنها در برابر سیاست‌های دیکته شده آمریکاست و در صورتی که نخواهند  یا نتوانند به هر نحو از منافع خود و جمهوری اسلامی ایران در برابر رویکردهای غیر قانونی و بی منطق ترامپ دفاع ک

بیشتر بخوانید:

 http://javaninews.ir 

 

نیروهای مسلح در توسعه قدرت دفاعی منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند/سر جنگ با هیچ کشوری نداریم.

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی در اوج به سر می‌برند و در توسعه آن منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند.

.............

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 خرداد) که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهردر مجلس حضور یافته بود، اظهار کرد: از همه تلاش و زحمات ایثارگران و ملت بزرگ ایران و به‌ویژه مردم خوزستان قدردانی می‌کنیم و با وجود تمام تلاش‌های موثری که برای توسعه این سرزمین و پیشرفت آن اتفاق افتاده، امیدواریم با تلاش و اولویت‌دهی مجلس و دولت مابقی مشکلات مردم صبور این منطقه بهتر از گذشته حل شود. 

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir 

افتادن دلخراش یک زن به زیر چرخ‌های مترو + فیلم

 یک زن در آمریکا که همراه با دوچرخه‌اش بر روی سکوی مترو در حال حرکت بود تعادلش را از دست داد و به زیر چرخ‌های مترو افتاد، اما پس از اینکه قطار از ایستگاه خارج شد این زن به طرز معجزه آسایی زنده بیرون آمد.

در فیلم زیر این حادثه را مشاهده می‌کنید.

http://javaninews.ir 

درج نام ۵ ایرانی دیگر در فهرست تحریم‌های آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۵ فرد ایرانی دیگر را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران و برنامه موشکی ایران در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. 

وزارت خزانه‌داری آمریکا یک روز پس از اعلام راهبرد جدید واشنگتن در قبال ایران پس از خروج از برجام، نام ۵ ایرانی دیگر به نام‌های مهدی آذرپیشه، محمد جعفری، محمود باقری کاظم‌آباد، جواد بردبار شیرامین و سید محمدعلی حدادنژاد تهرانی را در فهرست تحریم قرار داد. 

دلیل تحریم این افراد، ارتباط آنان با سپاه پاسداران و برنامه موشکی ایران اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir

پرونده بسته شده مذاکرات هسته‌ای تحت هیچ شرایطی دوباره گشوده نخواهد شد

شمخانی گفت: چگونگی تداوم برنامه هسته‌ای ایران بر اساس برجام مشخص شده و پرونده مذاکرات هسته‌ای دوباره گشوده نخواهد شد.

پرونده بسته شده مذاکرات هسته‌ای تحت هیچ شرایطی دوباره گشوده نخواهد شدعلی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در سی امین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولی عصر(عج) تهران گفت: شیوه بسیج و به کارگیری مجموعه ظرفیت‌های مردمی و استعدادهای کشور بر اساس آموزه‌های دفاع مقدس همواره می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir