بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

چی می شد اگه خدا امروز وقت نداشت به ما برکت بده ، چرا که دیروز م


خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم…

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.

خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح

نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو

نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد…

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم

که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری

جاسوس سازمان CIA چگونه در دام اطلاعاتی ایران گرفتار شد؟

هر چند جاسوسی قدمتی دیرینه در تاریخ کهن ایران اسلامی دارد ولی به عمر همین اقدام زشت، بودند و هستند کسانی که از کیان و شریعت کشورشان دفاع کرده و این مهم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده است به طوری که در مستند "شکارچی در دام "به گوشه‌ای از اقدامات پیروزمندانه سربازان گمنام امام زمان‌(عج) اشاره شده است. 

ادامه مطلب ...

مزدوران داخلی دشمن در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی​آیند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر چهارشنبه در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، با اشاره به قطعی بودن وعده الهی در یاری صابران و متوکلین و یاری کنندگان دین خدا، تأکید کردند: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشارها و طراحی های دشمن، بعد از گذشت 34 سال اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن شناس و لحظه شناس، و دارای پیشرفتهای بزرگ علمی است.

ادامه مطلب ...

اوباما: نتانیاهو فردی ترسو است

جروزالم پست نوشت: جفری گلدبرگ مقاله نویس بانفوذ آمریکایی، در گزارشی نوشته است: رئیس جمهور آمریکا در مکالمات خصوصی خود بارها اعلام کرده است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حتی قادر به تشخیص مصالح اسراییل نیز نمی باشد و با سماجت در شهرک سازی در اراضی اشغالی به سمت انزوای سیاسی کامل پیش می رود.
گلدبرگ نوشت: در پی واکنش ها به رای شورای امنیت سازمان ملل در 29 نوامبر مبنی بر پذیرش فلسطین به عنوان یک ناظر غیرعضو در سازمان ملل، رژیم صهیونیستی اعلام کرد: 3000 واحد مسکونی می سازد که حتی از خطوط سبز خود فراتر می رود.

ادامه مطلب ...

کشته شدن یکی از سران سلفی در سوریه

جریان سلفی اردن روز سه شنبه از کشته شدن ˈریاض هدیبˈ مسوول شرعی جبهه ˈالنصره برای اهل شامˈ در شهر درعا واقع در جنوب سوریه خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از" القدس العربی " یکی از رهبران برجسته این جریان که خواست نامش فاش نشود ، گفت : به دنبال حمله نیروهای ارتش سوریه به گروه هایی از اعضای این جبهه در منطقه طفس در نزدیکی درعا ریاض هدیب کشته شد.وی ادامه داد: هدیب ملقب به ابوحمزه هفت ماه پیش جهت پیوستن به جبهه النصره ، اردن را به مقصد سوریه ترک کرد.جبهه النصره یک تشکل سلفی است که در سال 2011 میلادی دراردن تشکیل شد ..

ناتو: هیچ کس توان مقابله با حزب الله را ندارد

سازمان ناتو با برآورد میزان توانمندی حزب الله لبنان اعلام کرد که مقاومت لبنان دارای 65 هزار نیروی مبارز و مجهز نظامی و مردمی است که هیچ کس را توان رویارویی با آن نیست.به گزارش فارس به نقل از روزنامه لبنانی «الدیار»، سازمان ناتو با بررسی میزان توانمندی حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب الله، 65 هزار نیروی سازماندهی شده در اختیار دارد که 15 هزار نفر از آنان نظامی و دوره های آموزش نظامی عالی را پشت سر گذاشته اند بقیه این نیروها نیز در واقع یک ارتش مردمی هستند که آموزش هایی را پشت سر گذاشته اند و مجهز هستند ...

مهمترین بلای جان سربازان آمریکایی

آمار خودکشی سربازان آمریکایی در سال گذشته بیش از تعداد سربازانی است که در میدان‌های جنگی و عملیاتی کشته شد‌ه‌اند.

تسنیم به نقل از فاکس نیوز نوشت: تعداد نظامیان آمریکایی که از طریق خود کشی جان خود را از دست داده‌اند بیش از تعداد تلفاتی است که در میدان‌های جنگ و عملیاتی کشته شد‌ه‌اند.

بنابراین گزارش، 349 نظامی آمریکایی در سال گذشته خودکشی کردند، این در حالی است که تعداد کشته شدگان آمریکا سال گذشته در افغانستان 295 نفر بود.

آمار تعداد سربازانی که در سال 2011 از طریق خودکشی جان خود از دست دادند 301 نفر بودند.

"سینتیا اسمیت" سخنگوی وزارت دفاع آمریکا این گزارش را تایید کرد.

بعضی کارشناسان پیش بینی می‌کنند آمار خودکشی در سال جاری افزایش خواهد یافت.

در می 2012 لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا گفت: خودکشی یکی از پیچیده‌ترین و حادترین مسایلی است که پنتاگون با آن روبرو است.

وی تاکید کرد که خودکشی در بین نظامیان آمریکایی به صورت یک اپیدمی در آمده است.

تحلیل کارشناسان نظامی روس از قابلیت های راهبردی پهپادهای ایرانی


در گزارش رادیو روسیه آمده : پس از گذشت یک سال، خبر به دام افتادن یکی دیگر از پهپادهای ایالات متحده نیز در رسانه های ایران و از سوی سردار رمضان شریف ، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر گردیده شد.

این گزارش خاطر نشان می کند: این بار نیروهای ایرانی موفق به مهار پهپاد ScanEagle از پهپادهای نیروی هوایی ارتش آمریکا شدند. از نکات حائز اهمیت این پهپاد می توان به اندازه ی کوچک و توان انجام پرواز در ارتفاعات پایین اشاره کرد که این نکات، کمک شایانی به در امان ماندن هواپیمای بدون سرنشین از دست رادارهای دشمن، می نماید

ادامه مطلب ...

آیا وزیر دفاع جدید آمریکا حامی ایران است؟

نومحافظه‌کاران آمریکایی عقیده دارند که هیگل، فردی یهود‌ستیز و مخالف رژیم صهیونیستی است و در قبال ایران از موضع ضعف عمل خواهد کرد.

در گزارشی که از سوی مُلاد[1]، مرکز تجدید دموکراسی اسرائیل[2] منتشر شد، آمده است: اعلام نامزدی هیگل برای تصدی وزارت دفاع آمریکا، هیچ ارتباطی به اسرائیل ندارد؛ ولی با در نظر گرفتن این واقعیت که حامیان خودخوانده اسرائیل، پای دولت یهود را به مباحثات فوق کشانده‌اند؛ این مرکز ذکر موارد زیر را ضروری می‌داند:

ادامه مطلب ...