بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران


مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران

الان این عکسو تو خبرگزاری دیدم خیلی باهاش حال کردم "عکس مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران " دورود بر شرف و غیرت این افراد که امنیت رو برای ما تامین می کنند. من که خیلی دوسشون دارم. احساس غرور کردم و به ایرانی بودن خودم بالیدم. در این مراسم آقا فرمودند"دشمنان با ساختن گروه‌های مسلح به‌نام اسلام و قتل عام بی‌گناهان اسلام هراسی می‌کنند"

 

روباه پیر به خواسته اش نرسید...!

روباه پیر به خواسته اش نرسید...!

روضه حضرت علی اکبر علیه السلام از سینه سوخته پدر داغدار مرتضی پاشایی
مثل عصای حضرت موسی علیه السلام بساط سحر و جادوی فرعون رو باطل کرد.
و چه زیبا فرمود امام خمینی رحمة الله علیه که :
" هر چه داریم از همین محرم و صفر است". پی نوشت" " آهای روباه پیر...آهای بی بی سی...! تو برو از شاهین نجفی همجنس باز و ملعون حمایت کن...! هنرمندان ما را با تو کاری نیست.دامنشان از این نجاستها پاک پاک است"