بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

ارتش، جنگ اطلاعاتی امریکا با بکارگیری داعش در عراق را رصد می کند

امیر سرتیپ حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که این نیرو تمام تحولات عراق را رصد می‌کند، اظهار کرد: ما این آمادگی را به لحاظ نظامی داریم که هر موقع فرمانده کل قوا و فرماندهان ارتش اجازه دهند به وظیفه و تکلیف قانونی خود عمل کنیم.

اعدام صلیبی شیوه جدید داعش برای ایجاد رعب و وحشت +عکس

به صلیب کشاندن و نوشتن جرم افراد بر روی اجساد آنان از روش های جدید گروه وحشی داعش محسوب می شود.
 
 به تازگی گروه های تروریستی وهابی به شیوه جدید اعدام و رعب و وحشت در مناطق تحت سلطه خود دست زده است.
منابع نزدیک به القاعده اعلام کردند که جرم این افراد ارتباط داشتن و عضویت در ارتش آزاد سوریه بودند.
به صلیب کشاندن و نوشتن جرم این افراد بر روی اجساد آنان از روش های جدید این گروه وحشی محسوب می شود.

وقتی نخبگان یک جامعه بر فرشی نشینند، هوادارانشان در کشوری بگنجند!

خداوند سران داخلی فتنه را هدایت ـ وگرنه لعنت ـ کناد که نگذاشتند چنین تصاویر شیرینی را، در خرداد 1389، ببینیم و خوش‌خوشانمان شود.

لزوم از کار انداختن اتاق فرمان سایبری تروریست‌ها

افسران - لزوم از کار انداختن اتاق فرمان سایبری تروریست‌ها
 







روشی که این روزها در حمله گروهک داعش به عراق خود را نشان می دهد. یکی از بزرگ ترین روش های موثر در پیروزی ها این است که جامعه و منطقه هدف، پیش از شروع جنگ منفعل شده و بازنده لقب بگیرد. داعش طی روزهای گذشته با شلوغ سازی رسانه ای و جنگ سایبری پیش از حمله به هر منطقه ای سعی داشته مردم آن منطقه را به هراس اندازد و در دنیای خارج اینگونه القا کند که به سرعت به همه اهداف سیاسی و ایدئولوژیک خود می رسد. با این روش تعدادی از مردم ترجیح می دهند که برای نجات خود و خانواده محل مورد هدف داعش را ترک کنند. حال اگر این روش با همکاری و خیانت داخلی هماهنگ باشد بخش قابل توجه ای از اهداف داعش برایشان به دست خواهد آمد.
روش اصلی داعش در عراق پروپاگاندایی است و بیش از آنکه در دنیای واقعیت وجود داشته باشد در رسانه ها جولان داده می شود. در این بخش از جنگ سایبری که به نظر می آید مدیریت آن در اختیار تیم های حرفه ای خارج از منطقه است،‌ به گونه ای نوع حمله و تصرف شهرها را یکی یکی پوشش می دهد و در دنیا پمپاژ می کند که انگار گروهک داعش در هر یک ساعت یک شهر بزرگ عراق را تصرف کرده و به زودی با تصرف پایتخت دولت را سرنگون کرده و با در اختیار گرفتن شهرهای حساس و مذهبی همچون کربلا و نجف، ‌نه تنها خلافت مورد نظر خود را تاسیس می کند بلکه دنیای شیعه را به حالت انفعال در خواهد آورد. این در حالی است که شاهدان عینی اذعان دارند که زندگی در شهرهای نجف، کربلا و ... بسیار عادی است.
ضمن اینکه ارتش عراق اگر چه همچون ارتش سوریه از یکدستی فکری و نظامی برخوردار نیست اما توانسته است مناطق حساسی از شهرهای موصل، ‌تکریت و... را بازپس گیرد. مسئله بعدی نیز این است که داعش با عملکرد وحشیانه خود باعث شده تا حلقه های گوناگونی از مخالفان علیه آن شکل بگیرد که در داخل عراق و برخی از کشورهای منطقه خواهان جنگ، سرکوب و شکست این گروهک هستند.
در این میان مسئله اصلی این است که در جنگ با داعش پیش از آن که رویارویی مستقیم صورت بگیرد باید در مبارزه سایبری و پروپاگاندایی علیه آن پیروز شد و اتاق فرمان رسانه ای آن را از کار انداخت. بنابراین جامعه رسانه ای نیز باید محتاط باشد تا در دام روانی جنگ سایبری که داعش را حمایت و هدایت می کند، نیفتد.

عراق یک امام خمینی کم دارد ...


این جریانات را که نگاه می کنم یاد پاوه می‌افتم و پیام امام که معجزه کرد و پاوه رو نجات داد ...

عراق یک امام خمینی کم دارد ...

اگر امروز امام خامنه‌ای، فرمان دهد؛ عراق را حفظ کنید ...

ارتش داعش که هیچ، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ...

در مسلک ما معنی پرواز چنین است: با بال شکسته به هوای تو پریدن...


اگه الان راحت وبگردی میکنی

خیالتم راحته که دست اون مسلمون کشا و شیعه کشا بهت نمیرسه

بخاطر امثال همین جانبازا و شهداست که با جونشون بازی کردن و سختی رو به جون خریدن تا من و تو آسوده زندگی کنیم

همه جای دنیام واسه همچین آدماشون احترام زیادی قائلن

آبجی_داداش

مهم نیست چه اعتقاداتی یا تفکری داری ولی شهدا و جانبازا لایق احترامن

 

به افتخار این دسته مردان بزرگ این مرز و بوم

48d73565dc3c634708d1eed884c27194-425


عبور ناوگان دریایی ارتش از خط استوا

عبور ناوگان دریایی ارتش از خط استوا

ناوگروه سی‌ام نداجا پس از حضور در تانزانیا، یا به خلیج عدن مراجعت خواهد کرد یا در صورت «تصویب سلسله‌مراتب»، مأموریت خود را با حرکت به سمت جنوب آفریقا و کشور آفریقای جنوبی ادامه خواهد داد.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در حاشیه دیدار هیئت نظامی تخصصی آموزشی کشور عمان، گفت که ناوگروه اعزامی سی‌ام این نیرو متشکل از ناوشکن الوند و ناو لجستیک بوشهر در بندر دارالسلام کشور تانزانیا پهلو گرفته است.

تانزانیا کشوری در شرق آفریقاست که از شمال با کنیا و اوگاندا، از غرب با رواندا، بوروندی و جمهوری دمکراتیک کنگو و از جنوب با زامبیا، مالاوی و موزامبیک همسایه‌است و از شرق نیز به اقیانوس هند محدود می‌شود.
 دریادار سیاری پیش از این گفته بود که ناوگان دریایی ارتش ایران در آینده به «ماموریت‌هایی فراتر از مدار 10 درجه» خواهد رفت.
حالا با عبور از خط استوا و پهلوگیری در کشور تانزانیا (که برای اولین بار صورت می‌گیرد) این امر محقق شده است.

کجاست درهم شکننده شوکت متجاوزان؟


کجاست درهم شکننده شوکت متجاوزان؟

کجاست عزّت‏ بخش دوستان، و خوار کننده دشمنان، کجاست گردآورنده سخن بر پایه تقوا، کجاست راه خدا که از آن آمده شود، کجاست جلوه خدا،که دوستان به سویش روى آورند....
در فرازی از دعای شریف ندبه آمده است:...کجایند خورشیدهاى‏ تابان،کجایند ماههاى نورافشان،کجایند ستارگان فروزان،کجایند پرچم‌هاى دین،و پایه‌‏هاى دانش،کجاست‏ آن باقیمانده خدا که از عترت هدایتگر خالى نشود، کجاست آن مهیّا گشته براى ریشه‏ کن کردن ستمکاران.
کجاست آن‏که براى‏ راست نمودن انحراف و کجى به انتظار اویند،کجاست آن امید شده براى از بین بردن ستم و دشمنى،کجاست آن ذخیره براى تجدید فریضه‏ ها و سنّتها، کجاست آن برگزیده براى بازگرداندن دین و شریعت.

کجاست آن آرزو شده براى زنده‏ کردن قرآن و حدود آن، کجاست احیاگر نشانه ‏هاى دین و اهل دین،کجاست درهم شکننده شوکت متجاوزان، کجاست ویران‏ کننده‏ بناهاى شرک و دورویى،کجاست نابودکننده اهل فسق و عصیان و طغیان،کجاست دروکننده شاخه‏ هاى‏ گمراهى و شکاف‏ اندازى،

کجاست محوکننده آثار انحراف و هواهاى نفسانى، کجاست قطع ‏کننده دامهاى دروغ و بهتان، کجاست نابودکننده سرکشان و سرپیچى‏ کنندگان، کجاست ریشه‏ کن‏ کننده اهل لجاجت و گمراهى و بى‏ دینى.

کجاست عزّت‏ بخش دوستان، و خوار کننده دشمنان، کجاست گردآورنده سخن بر پایه تقوا، کجاست در راه خدا که از آن آمده شود، کجاست جلوه خدا،که دوستان به سویش روى آورند.
کجاست آن وسیله پیوند بین‏ زمین و آسمان، کجاست صاحب روز پیروزى، و گسترنده پرچم هدایت،کجاست گردآورنده پراکندگى‏ صلاح و رضا.....

 متن حدیث:

أَیْنَ الْخِیَرَةُ بَعْدَ الْخِیَرَةِ أَیْنَ الشُّمُوسُ الطَّالِعَةُ أَیْنَ الْأَقْمَارُ الْمُنِیرَةُ أَیْنَ الْأَنْجُمُ الزَّاهِرَةُ أَیْنَ أَعْلامُ الدِّینِ وَ قَوَاعِدُ الْعِلْمِ أَیْنَ بَقِیَّةُ اللَّهِ الَّتِی لا تَخْلُو مِنَ الْعِتْرَةِ الْهَادِیَةِ أَیْنَ الْمُعَدُّ لِقَطْعِ دَابِرِ الظَّلَمَةِ أَیْنَ الْمُنْتَظَرُ لِإِقَامَةِ الْأَمْتِ وَ الْعِوَجِ أَیْنَ الْمُرْتَجَى لِإِزَالَةِ الْجَوْرِ وَ الْعُدْوَانِ أَیْنَ الْمُدَّخَرُ لِتَجْدِیدِ الْفَرَائِضِ وَ السُّنَنِ أَیْنَ الْمُتَخَیَّرُ [الْمُتَّخَذُ] لِإِعَادَةِ الْمِلَّةِ وَ الشَّرِیعَةِ أَیْنَ الْمُؤَمَّلُ لِإِحْیَاءِ الْکِتَابِ وَ حُدُودِهِ أَیْنَ مُحْیِی مَعَالِمِ الدِّینِ وَ أَهْلِهِ أَیْنَ قَاصِمُ شَوْکَةِ الْمُعْتَدِینَ أَیْنَ هَادِمُ أَبْنِیَةِ الشِّرْکِ وَ النِّفَاقِ أَیْنَ مُبِیدُ أَهْلِ الْفُسُوقِ وَ الْعِصْیَانِ وَ الطُّغْیَانِ أَیْنَ حَاصِدُ فُرُوعِ الْغَیِّ وَ الشِّقَاقِ [النِّفَاقِ‏]،

أَیْنَ طَامِسُ آثَارِ الزَّیْغِ وَ الْأَهْوَاءِ أَیْنَ قَاطِعُ حَبَائِلِ الْکِذْبِ [الْکَذِبِ‏] وَ الافْتِرَاءِ أَیْنَ مُبِیدُ الْعُتَاةِ وَ الْمَرَدَةِ أَیْنَ مُسْتَأْصِلُ أَهْلِ الْعِنَادِ وَ التَّضْلِیلِ وَ الْإِلْحَادِ أَیْنَ مُعِزُّ الْأَوْلِیَاءِ وَ مُذِلُّ الْأَعْدَاءِ أَیْنَ جَامِعُ الْکَلِمَةِ [الْکَلِمِ‏] عَلَى التَّقْوَى أَیْنَ بَابُ اللَّهِ الَّذِی مِنْهُ یُؤْتَى أَیْنَ وَجْهُ اللَّهِ الَّذِی إِلَیْهِ یَتَوَجَّهُ الْأَوْلِیَاءُ أَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْأَرْضِ وَ السَّمَاءِ أَیْنَ صَاحِبُ یَوْمِ الْفَتْحِ وَ نَاشِرُ رَایَةِ الْهُدَى أَیْنَ مُؤَلِّفُ شَمْلِ الصَّلاحِ وَ الرِّضَا،...

بزرگترین وظیفه‌ی منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) در کلام رهبر معظم انقلاب

khamenei.ir منتشر کرد

بزرگترین وظیفه‌ی منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) در کلام رهبر معظم انقلاب

کسی که وقتی کشور اسلامی مورد تهدید دشمن است، آماده‌ی دفاع از ارزشها و میهن اسلامی و پرچم برافراشته‌ی اسلام است، میتواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید، پشت سر آن حضرت در میدانهای خطر قدم خواهد گذاشت. اما کسانی که در مقابل خطر، انحراف و چرب و شیرین دنیا خود را میبازند و زانوانشان سست میشود.... 

 
 
 
 
 
 پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir، گلچینی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداه را منتشر کرده است.  ادامه مطلب ...