بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

نماینده کویت، نماینده رژیم صهیونیستی را از کنفرانس بیرون کرد

نماینده کویت، نماینده رژیم صهیونیستی را از کنفرانس بیرون کرد

 به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، مرزوق غانم، رئیس مجلس امت کویت (پارلمان کویت) امروز، چهارشنبه در اقدامی کم‌سابقه با تکذیب ادعاهای رئیس کنست اسرائیل (پارلمان رژیم صهیونیستی) در خصوص فلسطینی‌های زندانی در اسرائیل، او را اشغالگر و کودک‌کُش خطاب کرد.

وی که برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس به سن پترزبورگ روسیه سفر کرده است، در واکنش به اظهارات رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: سخن نماینده این پارلمان اشغالگر، مطابق این مثل معروف جهانی است که اگر حیا نداشته باشی، هر کاری می کنی.

وی سپس آنچه که نماینده رژیم صهیونیستی بیان کرده بود را مصداق خطرناک ترین نوع تروریسم که تروریسم جهانی باشد، توصیف کرد.

آمادگی ارتش برای مقابله با سلاح‌های حاوی «فسفر سفید»

آمادگی ارتش برای مقابله با سلاح‌های حاوی «فسفر سفید»
امیر سرتیپ دوم پزشک «جلیل رجبی» فرمانده بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ، اظهار داشت: ما بدنبال تقویت طب رزم هستیم و در این رابطه همایش‌هایی را برگزار کرده‌ایم.
 وی با بیان اینکه تاکنون بسترهایی را جهت تبادل نظر میان اساتید و اهل فن دانشگاه‌های علوم پزشکی نیروهای مسلح کشور آماده کرده‌ایم، افزود: برگزاری نشست‌ها علمی ارتباط مستقیمی در آمادگی کادر امدادی و پزشکی نیروهای مسلح دارد تا در هر شرایطی بتوانند از رزمندگان پشتیبانی کنند و سلامت آنها را ارتقا دهند.

 امیر رجبی افزود: جهت ارزیابی سطح آموزش‌هایی که پرسنل می‌بینند، در طول سال دو بار رزمایش برگزار می‌شود و نیروها خود را برای روز اصلی نبرد و یا بحران آماده می‌کنند.

فرمانده بهداشت و درمان ارتش گفت: در حوزه استقرار سامانه بیولوژیک در نیروهای مسلح می‌توان به جرات عنوان کرد که ما از توان کشوری خیلی پیشرفته‌تر هستیم یعنی در تمامی حوزه‌های آموزشی، تجهیزاتی و پرسنلی از قابلیت‌های خوبی برخوردار هستیم و برهمین اساس مراکزمان را تجهیز کرده‌ایم و آماده برای بکارگیری در شرایط لازم هستیم.

قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ملت و رهبر انقلاب

قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ملت و رهبری ایران

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و گفت و گو کردند.

دراین دیدار سرلشکر باقری پیروزی اخیر ارتش و نیروهای مسلح سوریه را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تروریسم هرچه سریع تر از سراسر خاک سوریه ریشه کن شود.

وی بر ادامه حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریهتاکید کرد.

رئیس جمهوری سوریه از حمایت‌های همه جانبه مقام معظم رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

بشار اسد از سرلشکر باقری خواست تا سلام و درود گرم و صمیمانه وی را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران ابلاغ کند.

زیباترین حیوانات طبیعت + تصاویر

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

طبیعت پر است از موجوداتی که از زیبایی چشم‌ها را خیره می‌کنند. این مقاله 10 نوع از زیباترین حیوانات موجود در طبیعت را نشان می‌دهد. انتظار نداشته باشید که بسیاری از حیوانات را در این فهرست قرار دهیم  چرا که طبیعت 9 میلیون گونه متمایز از حیوانات به ما نشان می‌دهد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. بعضی از ویژگی‌ها و واقعیت‌ها برای این حیوانات ارائه می‌شود و نحوه زندگی و رنگ‌بندی عجیب این موجودات هم قابل توجه است. خداوند رنگ‌های بسیار زیبایی به این موجودات داده است.  ادامه مطلب ...

ایران چگونه آمریکا، اسرائیل و عربستان را تنبیه خواهد کرد؟

واکنش تهران به لغو کامل برجام؛ ایران چگونه آمریکا، اسرائیل و عربستان را تنبیه خواهد کرد؟

؛ وب‌سایت «نشنال‌اینترست» در گزارشی به این مسئله پرداخته که اگر اعلام پایبندی ایران از سوی ترامپ بهخروج آمریکا از برجام و لغو کامل آن منجر شود، ایران چگونه با این مسئله برخورد خواهد کرد.

به نوشته«نشنال‌اینترست»هم‌ اکنون توپ برجام در زمین کنگره است و اگرچه تمام نشانه‌ها حاکی از این است که نمایندگان کنگره موافق برگشت تحریم‎های هسته‌ای ایران  نیستند اما احتمال رأی آنها به برگشت تحریم‎های هسته‌ای نیز وجود دارد؛ برگشت تحریم‎های هسته‌ای برداشته شده ایران طبق برجام به معنای لغو کامل برجام است. در این صورت شایسته است که رفتار تلافی‌جویانه ایران در برابر این اقدام آمریکا بررسی شود.  ادامه مطلب ...

صاعقه غیرت ارتش به غرش درآید، دشمن فرصت پشیمانی هم پیدا نمی‌کند

صاعقه غیرت ارتش به غرش درآید، دشمن فرصت پشیمانی هم پیدا نمی‌کند

حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حرم مطهر امام(ره) و در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دلایل تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که وظیفه این سازمان نزدیک کردن دل‌ها به خداست. برای این کار در ابتدا باید دل خودمان به سمت خدا باشد.

وی با اشاره به توهین برخی به سپاه گفت: ارتش حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. ارتش و سپاه با یک فرماندهی و ماموریت که دفاع از کشور است، توهین به سپاه را توهین به خود می‌داند. سپاه و ارتش همانند یک روح در دو بدن هستند و هرکسی به یکی از این ها توهین کند با مقابله هر دو مواجه خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش برای حمایت از سپاه منتظر اجازه است و آن روزی که صاعقه آسمان ایمان ارتشیان به غرش در آید حتی اجازه پشیمانی را هم به دشمنان نخواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: در کشوری که رهبر آن همانند امام راحل عمل می‌کند، دشمن اگر اشتباهی کند سیلی محکمی خواهد خورد.

مؤلفه‌های همبستگی ملت و دولت ما مهمتر از سخنان احمقانه ترامپ است

مؤلفه‌های همبستگی ملت و دولت ما مهمتر از سخنان احمقانه ترامپ است

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی این قرارگاه، با اشاره به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه ملت و دولت ایران، اظهار کرد: این حرف که گفته می‌شود سخنان رئیس جمهور آمریکا باعث همبستگی بین ما شده است، اشتباه است یعنی اگر ترامپ این سخنان را نمی‌گفت ما همبستگی نداشتیم؟ بلکه مولفه‌های همبستگی در میان ملت و دولت ما چیزهایی مهمتری است نه سخنان احمقانه فردی که تمام عمر خود را در لهو و لعب گذرانده است.

امیر اسماعیلی ادامه داد: البته اشتباهاتی از سوی خود ما وجود داشته که آن فرد به خود اجازه چنین سخنانی را داده است و شروع به موج سواری بر روی اشتباهات و اختلافات داخلی مسئولان ما کرده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی، تصریح کرد: ترامپ باعث همبستگی ما نشده است و نخواهد شد این اشتباه است که در رسانه‌ها این نشر پیدا می‌کند.

وی افزود: ترامپ باعث شد اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می فرمایند و غاطبه ملت هم می دانند که آمریکا مورد اعتماد نیست برای برخی افراد در داخل و خارج از کشور هم ثابت شود.

امیر اسماعیلی با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص احتمال یا عدم احتمال حمله آمریکا به ایران اظهار داشت: این سخنان بها دادن به بیگانگان و سخنانی است که در خارج از مرزهای ما مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیرد این اظهار نظرها درست نیست، نیروهای مسلح ما با اقتدار کامل در محافظت از مرزهای کشور حاضر هستند و اجازه هیچ غلطی را به بیگانگان نخواهند داد و سیاسیون باید در مسایل مربوط به خودشان اظهار نظر کنند و مسایل امنیتی و دفاعی کشور را به نیروهای مسلح بسپارند.

نمایندگان جمهوری‌خواه: ترامپ باید در مسئله برجام با اروپا همکاری کند

نمایندگان جمهوری‌خواه: ترامپ باید در مساله برجام با اروپا همکاری کند

به نقل از خبرگزاری رویترز؛ چند نماینده اصلی جمهوری

خواه کنگره از جمله «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنا از دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور خواستند در مورد مساله برجام، با اروپا همکاری کند.

چندین نماینده دموکرات نیز روز گذشته درخواست مشابهی را از ترامپ مطرح کردند.

فرمانده نیروی هوایی عمان از پایگاه شهید لشکری ارتش بازدید کرد

نهاجا، فرمانده نیروی هوایی عمان و هیئت همراه، دیروز با حضور در پایگاه شهید لشکری مهرآباد از بخش های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی عمان از پایگاه شهید لشکری ارتش بازدید کرد

امیر خلبان محمد تسویه چی فرمانده پایگاه شهید لشکری در دیدار با سرلشکر مطر علی مطر العبیدانی فرمانده نیروی هوایی عمان ضمن عرض خیر مقدم به بیان تاریخچه این پایگاه پرداخت.

وی با بیان اینکه این پایگاه در سال 1941 میلادی تاسیس شده است، گفت: رشد هوانوردی و عضویت ایران در ایکائو منجر به رشد روز افزون صنعت ترابری هوایی، مسافری و باری در فرودگاه اصلی ایران(مهرآباد) شد.

فرمانده پایگاه شهید لشکری با اشاره به تنوع هواپیماهای موجود، اعم از میگ 29، هواپیما های سوخت رسان، باربری و شناسایی بویینگ 707 و 747، هواپیماهای سی 130، جت فالکون و ... افزود: کارکنان فنی متعهد و متخصص این پایگاه توانمندی تعمیرات اساسی و بازآماد کلیه هواپیماها را دارا هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: رژه هوایی 29 فروردین که از سوی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران روز ارتش نامیده شد، هرساله با محوریت پایگاه شهید لشکری انجام می شود.

علت ناراحتی آمریکا از سپاه پاسداران چیست؟

آمریکایی ها از سپاه ناراحت هستند چرا که سپاه توانسته تمام نقشه‌هایشان در سوریه و عراق و هدفشان از ایجاد داعش و حمایت از تروریست‌ها در منطقه را برهم زده‌اند.

علت ناراحتی آمریکا از سپاه پاسداران چیست؟  ادامه مطلب ...