بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

رفع حصر خواسته کدام "مردم" است؟!

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است!
 
این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است! حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم! رسماً می‌گویند همه مردم!

خب کدام مردم؟! می‌گویند شما پیام انتخابات ۲۴ خرداد را درک نکرده‌اید؟! خب پیام انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۴ خرداد چه بود؟! رفع حصر موسوی و کروبی بود؟!

در انتخابات امسال چه تعداد از مردم شرکت کردند؟! ۳۶ میلیون

چه تعداد به  ریس جمهور محترم  دکترحسن روحانی رأی دادند؟! ۱۸ میلیون

چه تعداد به آیشان  رأی ندادند؟! ۱۶ میلیون

مطمئناً مردمی که به قالیباف، جلیلی، رضایی، ولایتی و غرضی رأی دادند،  به زعم شما چنین مطالبه‌ای ندارند، اما آیا همه آنها که به  دکتر حسن روحانی رأی دادند ، مطالبه جدی‌ شان رفع حصر موسوی و کروبی است؟!  واز کجا میشود این را فهمید جزء از وعده های  دکتر روحانی  , رییس چمهور محترم  کِی و کجا وعده داد که حصر آنها را می‌شکند؟!

خودتان را گول نزنید!  ومردم را به زحمت نیادازید ,بگردید و ببینید دکتر  روحانی چندبار وعده رفع مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و بیکاری و ارزانی دلار و ادامه مسکن مهر و سفرهای استانی و هدفمندی یارانه‌ها و بهبود معیشت مردم و کلید تدبیر و رفع تحریم‌ها و چرخاندن چرخ کارخانه‌ها و امثالهم را داد!

و در مقابل چندبار وعده رفع حصر موسوی و کروبی را! آن‌ وقت متوجه خواهید شد مطالبه جدی مردم چیست و پیام انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ چه بود . . . واگر  فقط نظر خودتان   ویا گروه وابسته به شما رفع حصر فتنه گران است لطف بفر مایید از جیب ما  ها هزینه نکنید بسیار متشکرم

ظهور اتفاق افتاده است!


اگر بــــگویم ظــــهور اتفـــاق افتـــــاده چه؟
امام معصوم، خورشید آسمان حیات معنوی بشر است و طلوع و غروب ایشان در صحنه حیات بشر تابع قواعدی شبیه قواعد طبیعی خورشید است اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت به طور دفعی و بدون هیچ زمینه‌ای واقع شود، مسلماً جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت.

اوایل روزهای سال ۱۳۸۰ با جمعی از دوستـــان عازم شهر مقدس قـــم شدیم در ایام حضور در قم با محقق بزرگواری آشنا شدیم که در مورد ظهور و نشانه‌های آن تحقیقات گسترده‌ای انجام داده بود و با استدلال‌های روایی جالب معتقد بود که ظهور بسیار نزدیک است نکات علمی سخنان ایشان، هر شنونده‌ای را به تفکر وامی‌داشت و قضیه فراتر از یک ادعای احساسی و بی‌بنیان بود تا این که در همان ایام توفیق، یارِ جمع دوستان شد و در صبح یک روز بهاری موفق به حضور در بیت علامه حسن‌زاده آملی (حفظه الله تعالی) شدیم و از نزدیک این دانشمند گران‌قدر را زیارت کردیم داستان چگونگی حضور در محضر ایشان و ساعتی که در خدمت معظم له بودیم خود جریانی شیرین و درس‌آموز است که وقت مستقلی برای بیان می‌خواهد که در این مقاله مختصر نمی‌گنجد.

اما آنچه باعث شد آن جلسه برای این حقیر به‌یادماندنی و سرنوشت‌ساز شود مطرح‌شدن ماجرای تحقیق برادر محققمان در مورد ماجرای ظهور و نشانه‌های آن بود آن طلبه فاضل به تفصیل موضوع را برای حضرت علامه شرح دادند و ایشان باادب و حوصله مثال زدنی به دقت به سخنان ایشان گوش دادند همه دوستان حاضر در جلسه لحظه‌شماری می‌کردند تا عکس‌العمل علامه حسن‌زاده را در قبال مسائل مطرح‌شده مشاهده کنند بعد از پایان سخنان برادر بزرگوار، استاد لحظه‌ای تأمل کردند و سپس با خنده شیرین و معناداری به جمع نگاه کرده و با آن لهجه شیرین فرمودند خلاصه عرایض حضرات این است که می‌خواهید بفرمایید که ظهور حضرت نزدیک است؟ با تأیید دوستان ایشان فرمودند: اگر بــــگویم ظــــهور اتفـــاق افتـــــاده چه؟  ادامه مطلب ...

سینه مالک اشترها همچنان سپر ملت است

در هفته جاری شاهد تشیع جنازه غزیزی از ملت بودیم با جانفشانی خود از تعرض گروه تکفیری داعش به  حرمین وشریفین دفاع نمود  این طیف انسان ها واقعا  در این ایام قیمت ندارند که در گمنامی تمام ,برای ملت  جان خویش هدیه می دهند روحش  شاد  وراهش  مستمر. البته جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اُعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.
خبرگزاری فارس: سینه مالک اشترها همچنان سپر است
 

خوب می‌دانید که آموزش یک نیروی نظامی و خبره گشتن او در امور جنگی، یک برنامه بلند مدت می‌طلبد که البته تضمین شده هم نیست. به این معنا که فراگرفتن آموزش‌های گوناگون یک نیروی نظامی و طی کردن مراحل گوناگون نظامی، تنها در سطح تئوری تأیید کننده آن نیرو است. (تمرینات عملی هم در صلح، به نوعی تئوری محسوب می‌شود).

مشخص نیست در صحنه جنگ واقعی و در میدان نبرد با یک دشمن کینه جو و در میدان کشت و کشتار، عملکرد آن نیرو چگونه باشد، همانگونه که این مورد را برای نیروهای نظامی کشورهایی چون آمریکا (در جنگ عراق و افغانستان) و رژیم پست صهیونیستی (در جنگ 33 روزه مقابل حزب الله) می‌بینیم. نیروهایی که ادعای توانمندی شان گوش فلک را کر کرده اما در میدان نبرد، خبری از زبدگی نظامی نیست و حتی خودکشی می‌کنند.

اما... جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.

عملیات‌های گوناگون در جنگ تحمیلی، تجربه‌ای گرانقدر برای امرا و سرداران نظامی ما فراهم کرد؛ اکنون فرماندهانی که آن تجربه گرانقدر را پشت سر ‌گذاشته‌اند، مردان جنگی این سرزمینند که فی الواقع بهتر از صدهزار نیروی نظامی‌اند. هر کدام به تنهایی توانایی مدیریت یک جنگ تمام عیار در سطح ملی را دارند.

از دست دادن این مردان جنگی، ضایعه‌ای بزرگ برای این آب و خاک است؛ ضایعه‌ای که هیچ چیز جای آن را پر نمی‌کند؛  همانطور که فرموده اند با فوت یک عالم دینی، صدمه‌ای به اسلام می‌رسد که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد، با شهادت این سرداران بزرگ هم ، صدمه‌ای به این کشور اسلامی وارد می‌شود.

عقیدهشهادت طلبی نیروهای اسلام و توکل به خداوند، رمز موفقیت است، اما این جنگاوران در میدان شهادت طلبی، تقوا و توکل هم امیر و سردارند. اگر مبالغه نشود، هر کدام مالک اشتری هستند برای ولی خود؛ در لشکر ولایت،  هر چندهیچکس جای مالک اشتر را نمی‌گیرد.

اگر سران فتنه رفع حصر شوند!

jاین روزها شاهد هستیم برخی عناصر در داخل وخارج  بطور هماهنگ تلاش میکنند که سرن فتنه رفع حصر شوند  حالا فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند؛ به نظر شما چه خواهد شد آیا به نفع نظام اسلامی تمام میشود  ویا این آقایان  مجددا دستاویز شیاطین جن وانس قرار می گیرند  و معرکه گیری  راه  می اندازند؟
خبرگزاری فارس: اگر سران فتنه رفع حصر شوند!
 

  اما نظر ما ,علی رغم روشن شدن ابعاد خیانت سران فتنه برای همگان، متأسفانه این اشخاص حاضر به بازگشت از راه خطای خود نیستند. با اینکه در جمع محافل خصوصی خود بر عدم تقلب در انتخابات سال 88 اذعان کرده‌اند، لکن حاضر نیستند این موضوع را در رسانه‌های خود بیان کنند.

امروزه بعد از گذشت 5 سال از آن فتنه آشکار، زمزمه‌هایی از رسانه‌های زنجیره‌ای سران فتنه جهت کمرنگ کردن جنایت و خیانت آشکار فتنه‌گران شنیده می‌شود. تا حدی این فتنه بزرگ را در حد یک اشتباه غیر عمدی پایین بیاورند؛ تا اینکه با تسامح مسئولین نظام فتنه گران بدون کوچک‌ترین عذرخواهی از حصر خارج شوند و دوباره تحت عناوینی وارد جریان قدرت شوند.

حال فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند. چه خواهد شد؟
آیا نمی‌رسد روزی که در رسانه‌هایشان جار بزنند که اگر ما خطا کار بودیم پس چرا آزاد شدیم؟
آیا شبهه پراکنی نخواهند کرد که تحت فشار ما برای اینکه دست‌هایشان رو نشود ما را رفع حصر کردند؟
آیا نمی‌رسد زمانی که طلبکارتر از قبل بشوند و این بار نه تنها اینکه طلب رأی‌های دروغین خود را بکنند بلکه پا را فراتر از این بگذارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به ظلم در حق فتنه‌گران بابت حصر به زعم خودشان غیرقانونی بکنند.

نه هرگز! دشمن و پس از آن فتنه‌گران ساده دل بدانند این کلاه گشاد بر سر مردم ایران و پدران و مادران شهدا نخواهد رفت. دشمن بداند این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست! ما دوباره نخواهیم گذاشت خیال خام عقول کور برخی‌ها را تسخیر کند. ما محکم پای نظاممان ایستاده‌ایم.

نه تنها خواسته ما محاکمه سران فتنه است بلکه از مسئولان می‌خواهیم این کار را در زمان مناسبی انجام دهند که دشمنان اسلام از فتنه انگیزی دوباره ناامید شوند

باطل در لباس حق

 می گویند :روزی دروغ به حقیقت گفت:
میل داری به شنا برویم؟
حقیقت  از سر حسن نیت پذیرفت
لباسهایش را درآورد و به دریا رفت
و دروغ لباس های او را پوشید و رفت
از آن روز دیگر در منظر بی بصیرت ها  حقیقت عریان و زشت است و دروغ ظاهری آراسته و زیبا  و حق بجانب ...!!!
 سما مخاطب  محترم  از این بازار آشفته چه  میکشید؟

افزایش خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به سال گذشته


الیاس کرام خبرنگار این شبکه فلسطین اشغالی در گزارشی در این زمینه افزود: سه نفر از نیروهای نخبه هنگ «گیوعاد» اسرائیل که در تجاوز زمینی شرکت داشتند خودکشی کرده با سلاح شخصی خود پیدا شدند. ممکن است این افراد در غزه کودک، زن یا نیروی مقاومتی را کشته شده باشند. دوستان این سه نظامی از فشارهای روانی این افراد و حوادث وحشتناکی که شاهد آن در غزه بودند خبر دادند. ارتش اسرائیل می گوید درباره این وضعیت تحقیق ولی از دادن جزئیات بیشتر خودداری می کند. برخی ها بر این باورند این موضع ارتش اسرائیل برای سانسور کردن عمدی پدیده رو به رشد خودکشی است تا به اعتبار و اقتدار ارتش ضربه ای وارد نشود. چند روز پیش شبکه دوم تلویزیون اسرائیل در اقدامی نادر اظهارات چند نفر از نظامیان این رژیم را پخش کرد که جنگ غزه برای این افراد مشکلات روانی ایجاد کرده است و این که این نظامیان می خواهند از شر این مشکلات روانی رها شوند. پس از تجاوز اخیر اسرائیل به غزه یکصد نظامی اسرائیلی به روان درمانی نیاز پیدا کردند. نیروهای مقاومت آشفتگی نظامیان اسرائیلی را روایت می کنند. داف حنین عضو کنیست اسرائیل گفت: ارتش اسرائیل برای حفظ اقتدار خود می خواهد این حقایق را انکار کند گویی که مشکلی وجود ندارد ولی ارتش باید بداند که این مشکلات وجود دارد و جنگ غزه بسیار وحشتناک بود و نظامیان اسرائیلی نیز شاهد حوادث رقت باری بودند. همراهان این نظامیان کشته شدند و صحنه های ویرانی و کشتار فلسطینیان نیز بر روحیه نظامیان اسرائیلی تاثیر گذاشته است. مور آرییل نظامی ارتشرژیم صهیونیستی گفت: من در جنگ غزه با افراد کشته و زخمی زیادی روبرو شدم و این صحنه ها بر من تاثیر گذاشته است. یکی از نیروهای مقاومت فلسطینی گفت: در فاصله بسیار نزدیک با نظامیان اسرائیلی می جنگیدیم و این نظامیان ترسو و هراسان بودند و جرات ورود به خانه های فلسطینیان را نداشتند و پس از این که تجهیزات آنان منازل فلسطینیان را تخریب می کرد و داخل این خانه ها آشکار می شد وارد آن می شدند.

خبرنگار این شبکه افزود: پدیده خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی دلیل اصلی کشته شدن نظامیان است. ارتشرژیم صهیونیستی در شش سال گذشته شاهد خودکشی یکصد و بیست و هفت نظامی خود بوده است و بیشتر این افراد از یگان های جنگی بوده اند. چنین آمار خودکشی شاید بیانگر بحران ارتشی باشد که به کشتار از طریق حملات هوایی عادت کرده است.

پایان رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ارتش ج ا ا

رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش پیش از ظهر امروز با برگزاری رژه دریایی در حضور رئیس‌جمهور و مقامات ارشد نظامی، به کار خود پایان داد.
 

 رژه دریایی در آخرین روز رزمایش ارتش با حضور رئیس جمهور

 رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر روز چهارشنبه با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و فرماندهان رزمایش با برگزاری رژه دریایی در دریای عمان پس از 6 روز اجرای طرح‌های عملیاتی و تاکتیک‌های رزمی و دفاعی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با دستیابی به کلیه اهداف مورد نظر و با موفقیت پایان یافت.

 

نیروی دریایی ارتش با به‌کارگیری بیش از ۱۰۰ فروند شناور سطحی، هجومی، راکت‌انداز تندرو، شناورهای زیرسطحی، انواع یکان‌های پروازی و هواناو و تعداد زیادی از شناورهای بومی در قالب نیروهای مردمی به‌منظور نمایش قدرت دریایی با یک آرایش تاکتیکی منظم و با انجام رژه با شکوه دریایی آمادگی رزمی و اقتدار دریایی خود را امروز به نمایش گذاشت.

 

شناورهای نیروی دریایی با طی هزاران مایل از مناطق مختلف و گستره دریای عمان و شمال اقیانوس هند با برنامه ریزی دقیق و هدایت فرماندهان جوان در این رژه با شکوه شرکت کردند.

 

رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) پس از یک هفته تلاش خستگی ناپذیر و هماهنگ نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحقق اهداف مورد نظر و حصول نتایج ارزشمند و دستاوردهای مهمی که برای ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به همراه داشت به کار خود پایان داد.

 

هماهنگی و وحدت فرماندهی، تمرینات تاکتیکی و عملیاتی پیچیده مشترک، حساس و گسترده، تبادل تجارب بین افسران جوان و باتجربه و انتقال تجربه‌های ارزشمند کسب شده از دوران دفاع مقدس به آن‌ها، استفاده از دستآوردهای بومی و داخلی صنایع دفاعی کشور و ارزیابی توان عملیاتی آن‌ها، ارزیابی عملکرد نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش توسط کارشناسان و داوران عالی‌رتبه نظامی، تقویت ایمان و روحیه جهادی، خوباوری، ایثار و شهادت‌طلبی در بین نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش، تقویت آمادگی‌های رزمی یکان‌های ارتش در شرایط بحرانی و نبردهای نامتقارن و اعلام پیام صلح و دوستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه در جهت ثبات، پایداری و امنیت منطقه‌ای؛ از جمله نتایج و دستآوردهای مهم رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسوالله(ص) ارتش بود.

خاطره ای تکان دهنده از گریه های همسر مقام رهبری

آنانی که  در فتنه سال 88 همدست  و همصدا  بامعاندان نظام شدند ویا روزه سکوت اختیار کردند بدانند خیانتی بزرگ وغیر قابل بخشودنی مرتکب شدند  وباید تقاس را عنقریب  در دار فانی پس بدهند شما  با عملکردتان  نه تنها رهبری را به استغاثه کشاندی و خانواده شهدا را اذیت کردید خشم امام زمان را به جان خریدید.
افسران - خاطره ای تکان دهنده از گریه های همسر مقام معظم رهبری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
افسران - خاطره ای تکان دهنده از گریه های همسر مقام معظم رهبری


عزیزی از مسئولان مطلع کشور در جلسه ای می گفت:
در نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ که مقام معظم رهبری پس از آن فتنه عظیم خطبه هایش را ایراد فرمودند همسر ایشان هم در میان جمع نماز گزاران حاضر بودند.
چند تن از همسران مسئولان که نزدیک ایشان نشسته بودند تعریف کردند که همسر اقا از ابتدای خطبه تا انتهای خطبه گریه می کردند که مورد سوال قرار می گیرند و از ایشان پرسیده میشود، چرا اینقدر بی تاب هستید، ایشان در پاسخ می فرمایند:
از زمانیکه این فتنه آغاز شده اقا هر شب تا صبح با خدا و امام زمان (عج) برای دفع این فتنه مناجات می کنند...

بازخوانی فتنه 88 حلقه ماسونی لندن و انحرافات عقیدتی

"محسن کدیور"،"اکبر گنجی"،"عطاء الله مهاجرانی"،"عبدالعلی بازرگان" و "عبدالکریم سروش" افرادی بودند که پس از متشنج شدن فضا در کشور، در رویکردی فرصت طلبانه، خود را اتاق فکر جنبش کذایی سبز نامیدند و حلقه ماسونی لندن و وب‌سایت نیمه تعطیل جرس را تاسیس کردند.