بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

گذار از «جامعه‌ی انقلابی» به «جامعه‌ی مصرفی»

 
 آسیب‌های مصرف‌زدگی در سبک زندگی مدرن
گذار از «جامعه‌ی انقلابی» به «جامعه‌ی مصرفی»
اینکه افراد «چه چیزی» را و «چگونه» و به «چه میزان» مصرف می‌کنند ارتباط وثیقی با سبک زندگی آنان دارد. به همین دلیل است که برخی می‌گویند: «به من بگو چه مصرف می‌کنی تا به تو بگویم که هستی.» در حقیقت، افراد با مصرف کالا، «هویت» (Identity) خود را به نمایش می‌گذارند.
ادامه مطلب ...

افشاگری پسر سرکرده منافقین؛


 
پسر مسعود رجوی: پدر من دجال‌ترین فرد در دنیاست!/ سوءاستفاده نظامی از فرزندان منافقین در اشرف
پسر مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، پدر خود را فردی دجال می‌نامد و معتقد است که وی حتی در حق نیروهای سازمان تحت امر خود به شدت ظلم کرده است.

یکی از اقدامات جنایت‌کارانه سازمان منافقین، نقض حقوق اعضای این تشکیلات است که از سوی سرکردگان آنها صورت گرفته است.

بعد از شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد، رجوی با برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان تنگه و توحید سعی کرد تقصیر این ناکامی بزرگ را بر گردن خود اعضا بیاندازد.

منظور از تنگه همان تنگه چهارزبر بود که در آنجا نیروهای سازمان توسط رزمندگان ایرانی تارومار شدند و منظور از توحید نیز همان حربه رجوی بود که سعی داشت عدم موفقیت در این عملیات را برگردن عدم توجه ذهن و فکر نیروها به کسب پیروزی و انجام ماموریت بیاندازد. 

  ادامه مطلب ...

گلابی که بوی فاضلاب می دهد


به گزارش «بهشت ایران» پس از فیلم «آرگو» هم‌اکنون نوبت به پروژه ضد ایرانی دیگری با نام «گلاب» رسیده که «جان استوارت»،مجری تلویزیونی آن را کارگردانی کرده و یکی از تهیه‌کنندگان یهودی هالیوود با همکاری یکی از ثروتمندترین خانواده‌های آمریکایی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارند.  

ادامه مطلب ...

«ارتش نامرئی» ایران در آمریکای لاتین چه کسانی هستند؟


جنگ تبلیغاتی آمریکا علیه ایران:
موضوع نفوذ ایران در کشورهای آمریکای لاتین، مسأله‌ای است که مدت هاست ذهن سیاستمداران آمریکایی را به خود مشغول کرده و تاکنون موضع گیری‌های متعددی در این زمینه از سوی آمریکا مطرح شده است. در این میان، برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های آمریکایی، پا را از این فرا‌تر گذاشته و ضمن طرح نظریات توطئه محور، از وجود «ارتشی نامرنی» تحت هدایت ایران در آمریکای لاتین سخن می‌گویند. موضوع نفوذ ایران در کشورهای آمریکای لاتین، مسأله‌ای است که مدت هاست ذهن سیاستمداران آمریکایی را به خود مشغول کرده و تاکنون موضع گیری‌های متعددی در این زمینه از سوی آمریکا مطرح شده است. در این میان، برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های آمریکایی، پا را از این فرا‌تر گذاشته و ضمن طرح نظریات توطئه محور، از وجود «ارتشی نامرنی» تحت هدایت ایران در آمریکای لاتین سخن می‌گویند.  ادامه مطلب ...

شهادت امام جعفر صادق (ع)

پوستر مذهبی

سالروز شهادت امام ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) رابه عموم شیعیان تسلیت عرض می کنیم ویاد آور می شویم که این امام عزیز ، اسلام و سنت پیامبر بزرگ اسلام را زنده کرد و باانتشار علوم دینی ، دنیای اسلام را از نیازهای معنوی و دینی سیراب نمود و پرورش ۴۰۰۰ دانشمند مسلمان یکی از کارهای برجسته ی این امام همام است.

تجهیز ناوهای ارتش به پهپاد/ اورهال ناو «لاوان» در نداجا

دریادار سیاری در نشست خبری اعلام کرد
: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بسیاری از ناوهای این نیرو مجهز به سامانه پهپاد هستند که در صورت نیاز از آنها استفاده می‌شود.
امیردریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری سال گذشته در مراسم دانش آموختگی در دانشگاه امام (ره) در نوشهر بحث‌ها و بازدیدهایی را داشتند و در بحث فناوری‌های نوین دریایی توصیه‌های خاصی داشته‌اند که در دانشگاه‌های دریایی به آن بپردازیم.

وی با تاکید بر لزوم پیشرفت و توسعه برای تامین نیازمندی‌های نوین دریایی اظهار داشت: در همین راستا اولین همایش ملی فناروی‌های نوین دریایی در تاریخ 12 و 13 شهریورماه در دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار می‌شود. سیاری ادامه داد: دریا برای توسعه کشور اهمیت زیادی دارد. به خصوص کشور ما که یک سوم مرزهایش دریایی است. دریا محل ورود ما به جهان است و 93 درصد صادرات و واردات ما از دریا صورت می‌گیرد که منابع انرژی فراوانی نیز دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: دریا بهترین جا برای پاسخگویی به تهدیدات است. از طرفی مهم‌ترین راه برقراری ارتباط با کشورهای جهان دریاست.

سیاری با بیان اینکه باید حضور مستمر در دریا داشته باشیم، گفت: هر حرکتی که می‌خواهد در دریا صورت گیرد باید زیر سایه امنیت دریایی باشد که لازمه آن داشتن نیروی دریایی قوی است. نیروی دریایی باید بتواند امنیت را در آب‌های کشور و آب‌های دوردست برقرار کند.

وی افزود: اگر در چند ماه گذشته خبری از دزدان دریایی نمی‌شنویم به این معنی نیست که آنها دیگر نیستند بلکه به دلیل اقتدار نیروی دریایی و برخورد ما با آنها است.

سیاری همچنین خاطرنشان کرد: انسان‌های آموزش دیده مناسب خدمت در دریا لازمه یک نیروی دریایی مقتدر است. ماباید وسایل مناسب دریایی داشته باشیم تا در عرصه دریاهای دوردست حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه باید مجهز به فناوری‌های روز باشیم، تصریح کرد: این فناوری‌ها را نمی‌توان از چشم دیگران دور نگاه داشت. زیرا آنها در آب‌های دوردست توان ما را محک می‌زنند. لذا این همایش با این محوریت برگزار می‌شود.

سیاری تاکید کرد: در این همایش صنایع مختلف دریایی کشور، دانشگاه‌های دریایی، ارگان‌های دریایی و نیروی دریایی ارتش حضور دارند تا یک هماهنگی مناسب به وجود بیاوریم و در بحث تامین تجهیزات نوین دریایی به پیش برویم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: بسترسازی جهت تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبری، ارتقای سامانه‌های دفاعی در دریا، معرفی و بررسی تکنولوژی‌های برتر دریایی، دستیابی به فناوری‌های نوین مهندسی در دریا، ارتقای سطح دانش اساتید، ایجاد تعامل بین مراکز آموزشی دریایی و ارتباط مناسب با صنایع دریایی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

سیاری با اشاره به 14 محور این همایش، گفت: پهپادهای دریاپایه، سامانه‌های پیشرفته کمک ناوبری، دفاع سایبری در دریا، تجهیزات و تسلیحات هوشمند، پدافند غیرعامل در حوزه دریا، طراحی و ساخت شناورهای سطحی و زیرسطحی، جنگ آکوستیک(جنگاک)، نقش فناوری نانو در دریا، جنگ الکترونیک در دریا، سامانه‌های رانش پیشرفته در شناورها، لجستیک و زنجیره تأمین دریایی، کاربرد لیزر و اپتیک در دریا، شبیه‌سازهای دریایی و رزم شبکه محوردریایی از جمله محورهای این همایش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: باید همت کنیم با برگزاری این همایش در جهت توسعه فناوری‌های نوین در دریا حرکت کنیم و به عنوان مظهر اقتدار در دریا حضور داشته باشیم.

سیاری ادامه داد: در کنار این همایش 20 غرفه با حضور شرکت‌ها و دانشگاه‌های مختلف برپا خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد که این همایش داخلی است و شرکت‌کننده خارجی ندارد.

سیاری در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل عدم سفر فرمانده نیروی دریای آذربایجان به ایران گفت: آنها درخواست کرده بودند که به ایران بیایند و از نیروی دریایی ما بازدید کنند که ما هم موافقت کردیم. اما گویا برایشان اتفاقی افتاد و تقاضا کردند که این بازدید مدتی به عقب بیفتد. لذا برنامه سفر لغو نشده است و این موارد طبیعی است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اسرائیل موشک‌های گابریل 5 به آذربایجان فروخته است، واکنش ایران چیست، اظهار داشت: بارها اعلام کرده‌‌ایم دریای خزر دریای صلح و دوستی است و کشورهای حاشیه آن با همکاری هم باید امنیت آن را تامین کنند. اما برخی با هماهنگی‌هایی که با دیگران دارند دست به اینگونه اقدامات می‌زنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: توصیه ما همیشه این بوده که کشورهای منطقه با هماهنگی فیمابین امنیت را برقرار کنند در هر صورت ایران از این قضیه غافل نیست و اوضاع را رصد و مراقبت می‌کند و در منطقه 20 درصدی خودمان مستقر هستیم.

سیاری در خصوص حضور ناوهای ایرانی در آب‌های فرامنطقه‌ای تصریح کرد: اولین منطقه‌ای که ما به طور مستمر در آن حضور داریم شمال اقیانوس هند و مدار ده درجه است و امروز نیز ناوگروه بیست و هفتم ما متشکل از ناو بالگردان‌بر خارک و ناو سبلان در منطقه حضور دارند و ماموریت‌شان را انجا می‌دهند.

وی تاکید کرد: اما خارج شدن از این منطقه و رفتن به مدیترانه، اقیانوس هند، اقیانوس آرام و هند جنوبی حتما نیاز به ابلاغ سلسله‌مراتب دارد و الان نیز در مدیترانه ناوگروهی نداریم.

سیاری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه در صورت جنگ در سوریه آیا ناوگروه‌های ایرانی به آنها کمک خواهند کرد، گفت: ماموریت ناوگروه‌های ما گشت و تامین امنیت خطوط مواصلاتی است و ماموریت دیگری برای ناوگروه‌هایمان تعریف نکرده‌ایم. البته سخن گفتن در این خصوص بر عهده سلسله مراتب است.

فرمانده نیروی دریایی همچنین اعلام کرد که در سفر اخیر مقامات عمانی به ایران نشستی با وزیر دفاع عمان نداشته است.

وی ادامه داد: ما رابطه خوبی با کشور عمان داریم و سالی یک بار رزمایش‌های امداد و نجات مشترک برگزار می‌کنیم و امید داریم این روابط رو به توسعه باشد.

سیاری در خصوص پهپادهای نیروی دریایی تاکید کرد: پژوهش این پهپادها در نداجا صورت می‌گیرد اما آنها توسط وزارت دفاع ساخته می‌شوند. همین طور ما در حوزه پژوهش پهپادهای دریایی نتایج خوبی به دست آورده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: اکثر ناوهای نیروی دریایی ارتش به سامانه پهپاد مجهز هستند و در صورت نیاز از آن استفاده می‌کنند.

سیاری در پاسخ به این سوال که آیا از این پهپادها در خلیج عدن نیز استفاده می‌شود، گفت: اگر نیاز باشد در خلیج عدن نیز از پهپادها استفاده می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان اعلام کرد به زودی ناو جمهوری اسلامی ایران ناوان که مورد تعمیرات اساسی و اورهال قرار گرفته است رونمایی می‌شود که ممکن است این رونمایی در هفته دفاع مقدس باشد.

ادامه مطلب ...

جوشش خشم مردم عراق علیه گروهک تروریستی رجوی

زهرا قائمی معاون مریم رجوی کشته شد

 


به گزارش شبکه خبری المیادین؛ زهرا قائمی معاون مریم رجوی دبیر گروهک تروریستی منافقین در عراق به دست مردم خشمگین عراق در پادگاه اشرف به هلاکت رسید.

دقایقی قبل جمعی از عراقی های خشمگین به اردوگاه اشرف محل استقرار گروهک تروریستی منافقین در این کشور حمله کردند و 20 عضو این گروهک را به هلاکت رساندند.

این درگیری ها کماکان ادامه دارد و نیروهای امنیتی عراق هم قادر به کنترل جمعیت عراقی خشمگین نشده بودند.

var addthis_config = {"data_track_clickback":true};

پیام "حاج قاسم سلیمانی" به آمریکا درباره سوریه

بی‌بی‌سی ادعا کرد:
بی‌بی‌سی ادعا می‌کند که ایران، سرلشگر قاسم سلیمانی را به بغداد فرستاده و مالکی هم مشاور امنیت ملی‌اش، "فالح فیاض" را حامل پیام ایران به آمریکا کرده است.


این در حالی است که طی روزهای اخیر پیامکی منتسب به سردار سلیمانی منتشر شده که در آن آمده: «هر چتربازی که قرار است از هواپیما هلی‌برن شود، هر تفنگداری که قرار است از ناوها پیاده شود، هر کماندویی که قرار است با نفربر پیاده شود، یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد. شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است. همانجایی که می‌تواند معراج ما و گورستان شما باشد.»
وی افزود: هر سرباز آمریکایی که از هواپیما پایین می آید یا از ناو خود بر خاک سوریه پا می گذارد، باید تابوتش را با خودش حمل کند.

آمریکا به نفع القاعده در سوریه می‌جنگد

سرلشکر فیروزآبادی:
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها که پس از 11 سپتامبر با دروغ بزرگ «مبارزه با القاعده» به کشورهای منطقه تهاجم نظامی‌ کرده‌اند، اکنون به نحو القاعده در سوریه می‌جنگند.
سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات جاری در بحران سوریه و بروز فراز و نشیب‌هایی در جبهه شرکای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برای همراهی با آمریکا در حمله احتمالی نظامی به این کشور، اظهار داشت: سخن از حمله آمریکا به سوریه از هر جهت برای سایر قدرت‌ها می‌تواند مشکلات عظیمی را به بار آورد.

وی افزود: آمریکایی‌ها که پس از 11 سپتامبر با دروغ بزرگ «مبارزه با القاعده» به کشورهای منطقه تهاجم نظامی‌ کرده‌اند، اکنون به نحو القاعده در سوریه می‌جنگند.  
ادامه مطلب ...

داستان بسیار بسیار جالب نخونی پشیمون میشی!


داستان بسیار بسیار جالب نخونی پشیمون میشی!
دختر در کتابخانه دانشگاه مشغول مطالعه بود
پسر جوانی اومد کنارش و در گوشش گفت میتونم اینجا بشینم
دختر با صدای بلند گفت: "من امشب خونه ات نمیام"
همه دانشجویان که در کتابخانه بودند با تعجب به پسر نگاه کردند و پسرک شرمنده شد رفت و در گوشه ای نشست مشغول مطالعه شد
پس از مدتی دختر وسایلش را جمع کرد وقتی داشت از کتابخانه خارج میشد رفت و در گوش پسر گفت من روانشناسی خوندم میدونم کاری کردم خجالت زده بشی
پسر بلند داد زد :"اوه یک شب 200 دلار زیاده"
همه دانشجوها با نفرت به دختر نگاه کردند
پسرک چشمکی زد و گفت منم حقوق میخونم میدونم چطور بی گناه رو گناهکار کنم