بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

/ نماد جدید اقتدار نیروهای مسلح را بهتر بشناسید+عکس

تانک کرار

شکل ظاهری زره تانک کرار شباهتهای زیادی به زره Relikt دارد که در تانک T-90MS استفاده شده است. این زره روسی در حقیقت نسل بعدی زره های سری کنتاکت محسوب می شود که توان بالایی در حفاظت مقابل تهدیدات ضد زره مثل موشک های تاو نسل جدید دارد.


یک پیشگو: ترامپ ترور می‌شود!


 پیشگویی که گفته بود ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، حالا می‌گوید او ترور خواهد شد.  
این پیشگوی عرب معتقد است ترامپ دوره ریاست جمهوری خود را به اتمام نخواهد رساند و سرنوشت او همانند جان اف کندی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا خواهد بود.  
او می‌گوید: ترامپ در اثر این ترور به بیمارستان منتقل می‌شود و در آنجا خواهد مُرد.

سفری شکست خورده برای نتانیاهو


بنیامین نتانیاهو در پایان این سفر به صورت ضمنی اعلام کرد که موفق نشده تضمینی از روسیه در مورد مطالبات اسرائیل در عرصه سوریه یا مسایل دیگر منطقه به دست آورد. به همین علت بود که تأکید کرد تمام آن چیزی که در سفر به مسکو به دست آورد ، ارائه پیام تأکید تل آویو مبنی بر عدم پذیرش حضور ایران و متحدانش در سوریه و ضرورت دور نگه داشتن آنها از مرزهای جولان است.  وی درباره دستاوردهای خود از این سفر تنها به این موضوع اکتفا کرد که: مهم این بود که من مسائلی را که لازم بود، به گوش ولادیمیر  پوتین رساندم، وقتی که اطلاعات و موضوعات به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت رو در رو مطرح می شود، تأثیرگذاری خواهد داشت.

بزرگترین نگرانی نتانیاهو در سوریه



 نتانیاهو با ادعای تهدید اسرائیل در سوریه از سوی ایران توضیح داد بیشترین بخش دیدار وی با پوتین حول محور تهدیداتی است که ایران از طریق سوریه برای اسرائیل ایجاد کرده است. وی گفت که اسرائیل نگران نقطه تحولی است که سوریه در مسیر آن قرار دارد و ممکن است بر اساس آن عرصه مبارزات به سازش و حل و فصل منازعات تبدیل شود. وی مدعی شد که ایرانی‌ها به دنبال تلاش برای ایجاد بندری دریایی در سواحل سوریه هستند و این موضوع با منافع تل آویو در تضاد قرار دارد.

تجارت پاکستان و زیرآبی امارات مقابل چشم ایران در دریای عمان

بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشورمان در حالی مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد که پاکستان از طریق بندر «گوادر» و امارات از طریق «فجیره» گوی سبقت را در دریای عمان از کشورمان ربوده‌اند.


تجارت پاکستان و زیرآبی امارات مقابل چشم ایران در اقیانوس هند
رهبر انقلاب بارها، به خصوص در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش، بر اهمیت توسعه سواحل مکران تأکید کرده‌اند
خلیج فارس و دریای عمان قطعاً از استراتژیک‌ترین نقاط کره زمین هستند و ایران با کمی تلاش می‌تواند تسلط مطلق بر این پهنه‌های آبی را به دست بیاورد