بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

ناوگان های دریایی ایران در خلیج فارس نماد اقتدار آن کشور هستند



اذعان روزنامه دیلی تلگراف ؛

ناوگان های دریایی ایران در خلیج فارس نماد اقتدار آن کشور هستند

"بن فارمر" در گزارش جدید خود تحت عنوان "اعزام ناوگان های ایران به خلیج فارس در قالب رزمایش در منطقه" با اذعان به قدرت کشورمان در خلیج فارس و قابلیت های بالای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات موجود در آن منطقه معترف است که حضور پرتوان ایرانیان در آبهای خلیج فارس به نفع حفظ ثبات در کل منطقه است.
 به نقل از دیلی تلگراف، نویسنده با اذعان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه آبهای خلیج فارس می نویسد "اعزام جدیدترین ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران به خلیج فارس در قالب انجام بزرگترین رزمایش مین روبی در آن منطقه انجام شد که به نوبه خود بزرگترین رزمایش در این حوزه و در آبهای خلیج فارس بوده است." 
نویسنده در ادامه با اشاره به ناوگان دریایی "جماران" می افزاید "ناوگان جماران در جریان برگزاری این رزمایش در یک مایلی ناوهای کشورهای غربی حاضر در خلیج فارس قرار گرفت. مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشته اند که این رزمایش برای حفظ امنیت و ثبات در آبهای خلیج فارس انجام شده است. فرماندهان نظامی کشورهای خارجی نیز اظهار داشته اند که حضور روزانه ناوگان های ایرانی در خلیج فارس تهدیدی علیه سایر کشورها نیست بلکه از آن رو مورد توجه است که در استراتژیک ترین منطقه آبی جهان صورت می گیرد."

ادامه مطلب ...

انتخاب رشته کارشناسی ارشد تمدید شد


انتخاب رشته کارشناسی ارشد تمدید شد

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت 24 روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه تمدید شد.

تصاویر/ نیروهای رهایی گروگان ارتش


تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد یا نیرو های مخصوص معروف به نوهد یکی از زبده ترین وآماده ترین نیروهای ارتش هستند که به کلاه سبزها معروفند . این تیپ عهده دار عملیات های سخت و حساس در کشور است که از جمله آنها می توان به آزاد سازی گروگان و عملیات های خرابکاری در مواضع دشمن در کیلومترها خارج از مرز های کشور اشاره نمود.

ادامه مطلب ...

مجاهدت برای خدا



پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای بیاناتی از رهبر انقلاب با عنوان مجاهدت برای خدا را منتشر کرد.













نیروهای مسلح ایران آمادگی‌های لازم را برای مقابله با تمام تهدیدا

امیر موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با تدابیر و فرماندهی بی‌نظیر فرماندهی کل قوا، امروز در بهترین وضعیت اقتدار نظامی به سر می‌بریم و پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با تمام تهدیدات احتمالی را انجام داده‌ایم.
امیر سرتیپ "عبدالرحیم موسوی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره میزان آمادگی ارتش کشورمان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران موظفند که دائماً خود را در سنگر ببینند و بر این اساس آحاد نیروها اعم از پشتیبانی‌کنندگان سازندگان سلاح و تجهیزات و پژوهشگران علوم نظامی باید در اوج آمادگی باشند.

وی افزود: به لطف خدا، با تدابیر و فرماندهی بی‌نظیر فرماندهی کل قوا، امروز در بهترین وضعیت اقتدار نظامی به سر می‌بریم و پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با تمام تهدیدات احتمالی را انجام داده‌ایم.

جانشین فرمانده کل ارتش از عملکرد نیروهای مختلف ارتش در سال گذشته ابراز خرسندی و خاطر نشان کرد: به لطف خدا روند پیشرفت و تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی را در سال جاری نیز بیش از پیش طی خواهیم کرد تا آرامش موجود در دل دوستان انقلاب اسلامی را حفظ و به ترس دشمنان کشور بیافزایم.

روابط ایران و سودان در برقراری امنیت منطقه


امیر سیّاری:

روابط ایران و سودان در برقراری امنیت منطقه موثر است/تحرکات بیگانگان در خلیج فارس را زیر نظر داریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ با توجه به موقعیت استراتژیک کشور سودان در دریای خلیج فارس می‌توانیم روابط بسیار نزدیک و گسترده‌ای را با این کشور برقرار کرده و امنیت منطقه را تامین کنیم.
امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌) با سرتیپ دلیل‌الضوء محمد فضل الله فرمانده نیروی دریایی سودان در ستاد نیروی دریایی ارتش دیدار کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه این دیدار اظهار داشت:‌ با توجه به جایگاه استراتژیک کشورمان در خلیج فارس، تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند به عنوان محلی برای تجارت جهانی بسیار حائز اهمیت است.

ادامه مطلب ...

کاندیدی که از رهبری مایه میگذارد

آیت الله هاشمی رفسنجانی در باب احتمال ورودش به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: :« اگر بخواهد شرایطی بوجود بیاید که بین من و رهبری حالت نزاع و اختلاف بوجود بیاید همه ما ضرر خواهیم کرد. برای آمدن به صحنه انتخابات ریاست جمهوری در حال ارزیابی شرایط هستم من بدون موافقت ایشان وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ایشان موافق نباشند نتیجه ای که به بار می آید معکوس خواهد بود». 

ادامه مطلب ...

مولفه های خلق حماسه سیاسی انتخاباتی

  • حماسه سیاسی وقتی به طور کامل خلق خواهد شد که فرایند انتخابات به نحوی باشد که در نهایت شایستگان و صالحان بر مسند قدرت تکیه زنند. این مسئله رمز تعالی و ارتقای نظام اسلامی است که در آموز های دینی نیز فراوان بر آن تأکید شده است. به واقع با انتخاب بهترین ها و شایسته ترین ها است که کارآمدی نظام اسلامی حاصل می شود و امکان رفع مشکلات کشور و.
انتخابات 92

انتخابات ۹۲

نام گذاری سال ۱۳۹۲به «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، توجه افکار عمومی را به اهمیت انتخابات پیش رو که قرار است در بیست وچهارم خرداد برگزار گردد دوچندان کرده است و همه معتقدان به انقلاب اسلامی و ارادتمندان حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در تلاشند تا با کمک به خلق حماسه ای بزرگ، در ارتقا و تعالی عزت نظام اسلامی و سرفرازی ملت ایران سهیم باشند.

ادامه مطلب ...