بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

خدا را دوست دارم

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه با هر username که باشم مرا connect می کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا disconnect نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیام line busy نمی دهد.

خدا را دوست دارم چون با یک delete هرچه را بخواهم پاک می کنم.

خدا را دوست دارم به خاطر این همه wallpaper که update میکند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم مرا log off نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همه چیز مرا می داند ولی send to all نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همیشه اجازه undo کردن را به من میدهد.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه من را install کرده است.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه اراده کنم on میشود و من می توانم با او حرف بزنم.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه دلش را میشکنم ولی او باز مرا می بخشد و مرا shout down نمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه password اش هیچ وقت یادم نمی رود.

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسین پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://baran-basirat.blogsky.com

- دیباچه عشق و عاشقی باز شود دل‌ها همه آماده پرواز شود

با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود

السلام علیک یا ابا عبدالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد