بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

سخنگوی کاخ سفید :

تفسیر خبر
بهانه های واهی اسرائیل مبنی بر اقدام ایران در جهت ساخت سلاح هسته ای اقدامی است که به منظور سرپوش گذاشتن این رژیم برای مشکلات داخلی و همینطور انزوای بین المللی در درک مردم جهان از ماهیت غاصب و فتنه انگیز این رژیم است .

با آنکه دنیا و بویژه امریکا اذعان به عدم اقدام ایران درجهت ساخت سلاح هسته ای دارد. ( دم خروس = مطلب بالا )اما این رژیم غاصب اصرار بر اثبات این ادعای پوشالی دارد .

واقعیت اینجاست که اذهان مردم در بند این رژیم نیز که سرزمین فلسطین را عاری از سکنه دانسته و به مهاجرتی ناخواسته دست زده اند و درپس این مهاجرت سرزمین های اصلی خود را از دست داده اند در شرایطی قرار دارند که این ادعاها را قبول و هم اکنون در پس دیوار بی اعتمادی ساخته استکبار و صهیونیسم گرفتار شده اند و از واقعیات امر بدور مانده اند .

اینکه مهاجرت حق قانونی یک انسان آزاد است بر همه مسلم است اما حقیقت اینجاست که مهاجرین سرزمین های اشغالی در پس یک رویای صهیونیستی گرفتار شده اند و به مانند دختران اغفال شده در یک تراژدی غیر قابل بازگشت گرفتارند و در پس این گرفتاری چاره ای جز همراهی و تمکین نمودن به ادعاهای قومی و سرزمینی صهیونیست ها ندارند .

ساکنین یهودی سرزمین فلسطین امروز باید از خود سئوال کنند حال که در یک جنجال منطقه ای گرفتار شده اند و هر روز با تهدیدات تروریستی و هر آن خشم ملت فلسطین روبرو هستند . چرا ابر لابی های این قوم که تنها ۵٪ مردم امریکا هستند اقدام به مهاجرت به فلسطین نمی نمایند و چرا بیشتر مهاجران  همان افراد مذهبی هستند و یا گرسنه گان روسیه و اتیوپی ؟

پس حقیقت امر اینجاست که هم اکنون مهاجران یهودی فلسطین نیز در یک دام بسیار خطرناک گرفتار آمده  و لااقل قدیمی ها و متولدین این سرزمین در راهی بی بازگشت اسیر شده اند .

یک لهستانی که در سال ۱۹۴۸ به سرزمین فلسطین مهاجرت کرده اگر زنده مانده باشد آیا راهی برای بازگشت خود و خانواده اش به لهستان باقی مانده است ؟

پس لابی صهیونیسم و آنانی که بهانه مذهبی یهودیت را پیش گرفته اند به یهود و یهودیت نیز رحم نکرده و انسان های شریف این قوم را با بهانه های مذهبی اغفال و در یک کشاکش شر انگیزگرفتار آورده اند.

اینکه مکانهای متبرکه اقوام مختلفی در سرزمین های دیگر باشد که نشد بهانه برای غصب کردن سرزمین دیگران . آیا هیچ مسلمانی در مالزی ، ایران ، پاکستان ، عراق و یا دیگر ممالک مسلمان نشین این حق را دارد که سرزمین عربستان را از آن خود بداند ؟ یقینا  خیر  

و اصولا اگر اصرار هم بورزد می توان به او گفت بهانه اصلی شما خداست خدا هم که در آسمان هاست خوب برو آسمان را غصب کن .

ایالات متحده امریکا اعلام داشته که با توجه به اشراف اطلاعاتی اش تمامی اقدامات ایران در خصوص برنامه اتمی را زیر نظر دارد و ایران بدون اطلاع امریکا نمی تواند اقدام به ساخت سلاح هسته ای نماید . خوب اگر ما به این گفته گردن گذاریم و ان را قبول کنیم اصرار کابینه نتانیاهو مبنی بر نگرانی از برنامه هسته ای ایران و تهدید به حمله پیشگیرانه چه معنایی دارد .

مگر امکان کوچکترین اغماض امریکا در مقابل منافع اسرائیل از ابتدای تشکیل این رژیم فتنه  وجود داشته تا اینکه در آینده وجود داشته باشد ؟

واقعیت اینست که اسرائیل از یک سو با انزوای بین المللی روبروست و شوک و تنفس مصنوعی امریکا و اسرائیل هر روز بی اثر تر از گذشته می گردد و هویت غاصب این رژیم برای ازادی خواهان جهان آشکارتر می گردد و از سوئی نیز با خودسوزی شهروندانش روبروست و این ادعاها چیزی جز ردگم کردن نیست .

و حقیقتا در این شرایط اسرائیل بدنبال دشمنان جدیدی است تا با هولوکاست بازی از مهلکه در برود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد