بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

نداجا پدیده دزدان دریایی را در دورترین نقاط و تنگه‌ها سرکوب کرد


سرلشکر صالحی در مراسم الحاق ناوهای موشک‌انداز به نداجا:

نداجا پدیده دزدان دریایی را در دورترین نقاط و تنگه‌ها سرکوب کرد

فرمانده کل ارتش با اشاره به پدیده شوم "دزدان دریایی"، گفت: با کمال شگفتی و به لطف خدا همه دریافتند که شما در دورترین نقاط و تنگه‌ها رفتید و این پدیده را در نطفه سرکوب کردید.
امیرسرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم الحاق ناوهای موشک‌انداز "نیزه تبرزین" و "سیرجان" به نیروی دریایی ارتش که در بوشهر برگزار شد، با اشاره به پدیده شوم دزدان دریایی گفت: گمان نکنید که این پدیده خودجوش است بلکه این یک حرکت هدایت شده تا آب‌راه‌هایی که موجب سیادت دریایی ما باشد، به گونه‌ای قطع شود.

وی ادامه داد: با کمال شگفتی و به لطف خدا همه دریافتند که شما در دورترین نقاط و تنگه‌ها رفتید و این پدیده را در نطفه سرکوب کردید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه برخی حرکت‌ها به گونه‌ای هدایت شده صورت می‌گرفت که گویی اهرمی برای ذلت ما باشد، تصریح کرد: ما همین مسئله را تبدیل به عزت کردیم و این موضوع در همه عرصه‌ها اتفاق افتاده است.

صالحی با تسلیت زلزله برازجان به مردم اظهار داشت: ارتش با تمام توان در صحنه است، همزمانی با این مراسم و تشریف آوردن رئیس‌جمهور با تمام ارکان‌شان و همیت و همت تمام مسئولین استان این‌طور است که به درد مردم در این حادثه رسیدگی کنند و ارتش نیز با تمام توان در خدمت‌شان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد