بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بمباران جماران


توی جنگ هشت ساله ایران و عراق توطئه های زیادی از طرف صدام برای ضربه زدن به ایران طرح ریزی شد و یکی از این توطئه های نقشه ی قتل امام خمینی (ره) بود.رژیم بعث به دنبال این بود که با بمباران  و حمله ی هوایی به محله ی جماران، امام رو به شهادت برسونه و به خیال خودش موازنه ی جنگ رو به نفع خودش تغییر بده.

اما از طریق یه سری از کانال های اطلاعاتی، این خبر به ایران میرسه و برخی از نیرو های ایرانی این مطلب رو با امام خمینی در میون میذارن و میگن که: «اگه اجازه بدید شما رو به یه محل امن انتقال بدیم تا در صورت حمله ی هوایی دشمن ، شما در امان بمونید.»

اما پاسخ امام خمینی در نوع خودش تامل بر انگیزه:

 امام خمینی با این کار مخالفت میکنه و به قول خودمون، میگه منم مثل این مردم من چه فرقی با  این مردم دارم من برم و این مردم زیر بمباران دشمن باشن.

جالب اینه که امام خمینی حاضر به ترک اونجا نمیشن و این حمله ی هوایی هم اجرا نمیشه و کسی هم آسیبی نمیبینه!


این ماجرا آدم رو به یاد این نکته در تعالیم اسلامی میندازه که رهبر جامعه اسلامی باید در سطح پایین ترین افراد جامعه باشه!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد