بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

خدمت در این ارتش یک افتخار است


امیر سرتیپ حیدری در دیدار با دانشجویان دانشگاه های افسری:

خدمت در این ارتش یک افتخار است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: ارتش و نیروهای مسلح کشور بواسطه تفاوت در رهبری، فرماندهی و مدیریت عالی از دیگر ارتش‌های جهان برتری دارد و خدمت در این ارتش مقدس افتخاری است که به راحتی نصیب هر کسی نخواهد شد.
به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری آجا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: ارتش و نیروهای مسلح کشور بواسطه تفاوت در رهبری، فرماندهی و مدیریت عالی از دیگر ارتش‌های جهان برتری دارد و خدمت در این ارتش مقدس افتخاری است که به راحتی نصیب هر کسی نخواهد شد.
 
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در ادامه گفت: شما جوانان که امروز در اینجا جمع شده‌اید توفیق برگزیده‌شدن برای به عهده گرفتن مسئولیت‌ها و ماموریت‌های بسیار مهم را پیدا کرده‌اید و اطمینان داشته باشید به شما به خاطر ویژگی‌هایی که درخودتان پرورش داده‌اید برای خدمت در ارتش انتخاب شده‌اید.   وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتش و نیروهای مسلح ما چند تفاوت اساسی با دیگر نیروهای مسلح در جهان دارند که از ویژگی‌های مهم و بارز آن هدایت، رهبری، فرماندهی و مدیریت عالی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر قوای مسلح کشورمان می‌باشد.
 
امیر حیدری در ادامه با اشاره به لزوم دستیابی به رشد و استعداد در ارتش گفت: ارتش سازمانی است که بستر رشد معنوی و تقرب الی‌الله در آن فراهم است و شما دانشجویان بدانید تمام حرکات و فعالیت‌های شما و حتی کشته شدن شما شهادت در راه خدا است و این ویژگی تنها در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد