بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

بصیرت افزایی

وبلاگ در راستای بصیرت افزایی جوانان هم سن خودم طراحی خواهد شد

اقتدا در نماز

محمد علی میرزایی یکی ازخلبانان هوانیروز و همرزم شهید شیرودی روایت می کند: شیرودی همچون ستاره ی پر فروغ آسمان همواره برای رسیدن به اهداف عالیه ی خویش نورافشانی می کردو در راه عشق و شهادت و پایمردی خستگی را نمی شناخت و تا پای جان می رفت و زمانی که در پایگاه هوایی کرمانشاه بودیم، آیت الله خامنه ای در نماز جماعت به ایشان اقتدا کرد و نماز خواند و مؤذن این نماز جماعت بنده بودم.

گفتنی است: مقام معظم رهبری نیز درباره این شهید سرافراز فرمود: « شیرودی اولین نظامی بود که من در نماز به او اقتدا کردم.»
صدای دوستان: آنچه که ما از کارکنان مومن ارتش در جامعه می بینیم ارتش با اقتدا به رهبر خویش هزاران هزار شیرودی ها را در دامن خود تربیت کرده است دشمن از این طیف انسان ها به شدت میترسد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد